לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

רישיון עסק – תהליך

כל עסק חייב לקבל רישוי לעבוד ולשם כך עליו לעמוד בשורה של קריטריונים שאותם קובעת הרשות המקומית ורשויות נוספות לרבות רשויות ההצלה. כל עסק שונה מבחינת התחום שלו, המבנה שבו הוא עובד ולכן הגשת המסמכים חייבת להיות מותאמת לדרישות הספציפיות של העסק עצמו ושל הרשות המקומית.

שלבים בהליך הוצאת הרישוי

אף על פי שלכל רשות יכולות להיות דרישות שונות מעט וטפסים משלה, כל הליך הוצאת הרישוי כולל את השלבים הבאים:

  • שלב ראשון – הבנת העסק. ראשית יש לבדוק מהו העסק, מהו התחום שלו, אילו דרישות יכולות להיות לעירייה בנוגע לעסק. בשלב זה, יש להבין את המהות של העסק ולקבל כמה שיותר מידע עליו.
  • שלב שני – הכנת מסמכים לרישוי. לאחר ביקור במקום והבנה במה נוגע העסק, אפשר להתחיל למלא את המסמכים הדרושים שיובילו לקבלת הרישוי. כיוון שכל עסק הוא שונה, הטפסים שיידרשו יהיו שונים ועם זאת, חשוב למלא את כולם כהלכה.
  • שלב שלישי – הגשת בקשה לרישיון עסק. לעתים לפני שלב זה יהיה צורך לבקש חוות דעת מקדמית מהעירייה, אך אם לא, אפשר יהיה להתקדם עם תהליך רישוי עסקים ולהגיש לעירייה בקשה בחמישה עותקים כך שהיא תוכל לפנות אל הרשויות השונות.
  • שלב רביעי – ביקורת. הרשויות השונות, לרבות מכבי אש, יגיעו אל המבנה כדי לבצע בדיקה ולוודא שהבקשה תואמת את המקום.
  • שלב חמישי – קבלת רישיון עסק. אם כל המסמכים תקינים וישנה התאמה בין מה שכתוב בהם למה שקורה במציאות, העסק מקבל רישיון עסק. אם קיימת דחייה, יש לבדוק מדוע, לבצע התאמות ולהגיש בקשה מחדש.

הכנת העסק לרישיון

תהליך רישוי עסקים יכול להיות מורכב אם אין בידך את הידע להוציאו. חשוב לדעת כי חובה למלא את כל הטפסים לא רק בהתאם לדרישות של הגורמים השונים אלא בהתאם לדרישות הרשות המקומית.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    אנו, בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות, מעמידים לרשותך ניסיון עשיר בתחום ומהנדסים מומחים. נשמח לעמוד לרשותך, לענות על שאלותייך וללוות אותך לאורך תהליך רישוי עסקים, משלב ההתייעצות ועד לקבלת הרישיון. לפרטים נוספים, זה הזמן להשיר את פרטייך באתר או ליצור אתנו קשר.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ