לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בניה ירוקה

יועץ בניה ירוקה להיתר בניה

יועץ בנייה ירוקה

משרנו מומחה בליווי פרויקטים מול מכון התעדה לעמידה בדרישות התקן לבנייה ירוקה.

חברת 'פתרונות הנדסה ובטיחות' מורכבת מקבוצת יועצי איכות הסביבה בתחום תכנון עירוני בר קיימא ואדריכלות ירוקה. ברשותנו ניסיון רב בהגשת תקנים לבניה ירוקה בישראל.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    ב'פתרונות הנדסה ובטיחות' מספקים ייעוץ וליווי פרויקטים בתחום הבניה הירוקה, תוך יישום עקרונות הבניה האקולוגית, על ידי אינטגרציה לסביבה המקומית ולדיירים העתידים לאכלס את המבנה.

    משרדנו מטפל במאות פרויקטים למגורים, למסחר, בתחום המלונאות ואף בפרויקטים של רשויות מקומיות.

    פרויקטים אלו כוללים התאמה ועמידה בתקנים של מבנים בתקן ירוק במסגרתם מקבלים לקוחותינו תהליך רישוי ירוק איכותי מקצועי ומשתלם הדורשים את התערבותו של יועץ בניה ירוקה.

    יועץ בניה ירוקה

    יועץ בניה ירוקה

     

    הלקוחות שלנו

    ​משרדנו מייעץ למשרדים ממשלתיים כמו גם בפרויקטים של נדל"ן מסחרי ברחבי הארץ בתחומי בניה ירוקה , אקלים , אקולוגיה וערים חכמות.

    ייעוץ בתכנון בית מגורים ידידותי לסביבה וחסכוני באנרגיה.

    מה כוללים שירותיו של יועץ בניה ירוקה?

    במסגרת הייעוץ לקוחותינו מקבלים ליווי סביבתי ומערכתי מקיף, מינוף וקידום תכנית העבודה על מבנים מול גופי התכנון והתנהלות מול הרשות המקומית בהכנה והגשת נספחים אקלימיים. הייעוץ מנוהל תוך פיקוח ובקרה מדוקדקת על צוות היועצים במהלך כל תהליך התכנון.

    השירותים שלנו

    משרדנו מעניק שירותים בתחומים שונים ומגוונים כגון: תכנון מערכות מיזוג פסיביות לחימום וקירור, הכנת סקרי השפעה סביבתית, בדיקה של זכויות אור ושמש, מודל רוח ממוחשב ב-CFD , הצללות ומיקרו אקלים.

     

    ייעוץ ללא עלות

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    יועץ בניה ירוקה – בניית בית לפי עקרונות הבניה הירוקה

    החלום שלכם הוא לבנות בית בהתאם לעקרונות הבניה הירוקה אך לא לגמרי ברור לכם איך לעשות זאת? שירותיו של יועץ בניה ירוקה הם כל מה שאתם צריכים.

    בשנים האחרונות, כבר ברור יותר מאי פעם שלא נוכל להמשיך ולהתעלם מהסביבה שבה אנחנו חיים – עובדה הבאה לידי ביטוי גם בעקרונות הבניה השונים.

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ מזמינה אתכם לפנות אליה ולקבלת שירותי ייעוץ בכל מה שקשור לבניה ירוקה, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקביעת פגישה ראשונה?

    מה כולל יועץ בניה ירוקה ולמה זה חשוב?

    על עקרונות הבניה הירוקה כל אחד יוכל לקרוא היום באינטרנט, אך בין קריאה חובבנית ובין עבודה מקצועית לכל דבר ועניין יש הבדל.

    אם תפנו לקבלת שירותי ייעוץ בניה ירוקה תוכלו ליהנות ממספר יתרונות הכוללים:

    • ליווי סביבתי מערכתי מקיף
    • מינוף וקידום תכנית העבודה
    • התנהלות נכונה, מהירה ויעילה יותר מול הרשות המקומית בהכנה ובהגשה של נספחים אקלימיים

    אומנם כולנו יודעים שעקרונות הבניה הירוקה כוללים את האפשרות להשתמש במשאבים טבעיים כמו אור השמש ובצורה כזאת לחסוך חשמל, אך השאלה איך עושים זאת היא הנקודה המורכבת. לכן שירותי ייעוץ בתחום הזה כה חשובים, שכן בעזרת ייעוץ מקצועי מתקדם גם הבית שלכם יהיה ירוק ואקולוגי.

    שירות יועץ בניה ירוקה

    בכל מה שקשור לעקרונות הבניה הירוקה, חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ היא בחירה טובה לליווי ופיקוח על הפרויקט שכדאי לקחת בחשבון. החברה הוקמה על ידי אורי פורן, ולאורך שנות פעילותה אנשיה שירתו אינספור לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.

    מטרת החברה היא להעניק ללקוחות שירותי תכנון מגוונים – והכול במקום אחד. זה אומר שכאן תוכלו ליהנות לא רק מייעוץ בתחום הבניה הירוקה אלא גם מייעוץ בתחום האינסטלציה, הבטיחות באש, הנגישות ועוד.

    החברה מציעה גם שירותי ייעוץ בתחומים כמו חשמל ופיתוח נוף, אז למה שלא תתקשרו עוד היום לקבוע פגישה? אנשי המקצוע של החברה יוכלו לחסוך לכם זמן, התעסקות וגם לתכנן עבורכם את כל המערכות הדרושות לכם בצורה הכי טובה ומודרנית שאפשרת.

    חייגו למספר: 054-2042088 והצטרפו אל חוג הלקוחות המרוצים של חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ.

    עוד על השירות והליווי להיתר

    יועץ בנייה ירוקה הכרחי לצורך תכנון פרויקט בנייה ירוקה, במטרה לעמוד בתקן בניה ירוקה. היועץ אמור לתכנן את המבנה הדרוש, תוך כדי התחשבות בתנאי האקלים והסביבה.

    כמו כן, בנייה ירוקה מבוססת על התחשבות בצרכים וברווחה של המשתמשים במבנה והטמעה של טכנולוגיות מקיימות, לצד צריכת משאבים מצומצמת ומושכלת יותר.

    אנו בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות נשמח לספק לכם יועץ בנייה ירוקה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ומספקים שירותיי ייעוץ במגוון תחומים, לרבות בנייה ירוקה.

    אנו נשמח לסייע לכם לזרז את תהליך התכנון ונספק לכם ליווי אישי עד לשלב קבלת היתר בנייה וטופס 4. אנו ידועים בשירות האדיב והמקצועי שלנו והעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    יועץ בנייה ירוקה – מה תפקידו?

    קודם כל, כדאי לדעת כי יועץ בנייה ירוקה חייב להתייחס למספר פרמטרים שונים בכל פרויקט, במטרה להבטיח בנייה ירוקה ואקולוגית יותר. יועץ בנייה ירוקה חייב לתת את הדעת לגבי אתר הפרויקט וצפיפות הבנייה באזור. הוא מחויב לשמור על חסכון בצריכת המים והאנרגיה וכמובן לספק מענה הולם לטיפול במי פיתוח.

    מעבר לכך, ישנה חשיבות לשימוש בחומרי בנייה ירוקים ומתן דגש על אוורור טבעי של החללים הפנימיים במבנה ומעבר של אור טבעי.

    תפקידו של יועץ הבנייה הירוקה הוא להבחין במשמעות של כל אחד ממאפייני הפרויקט כבר בשלב התכנון, במטרה להבטיח את קבלת ההחלטות הנבונה והמושכלת ביותר עבור הפרויקט שלכם.

    מעבר לכך, הוא מחויב להכיר את דרישות התקן לבנייה ירוקה בצורה המדויקת והמפורטת ביותר, על מנת להימנע מתקלות או ליקויים בהמשך הדרך. מטרתו היא להבין האם הבנייה הירוקה מתאימה לפרויקט שלכם, מהן ההשלכות של העמידה בתקן וכמובן לחשב את העלות המוערכת ולהדגיש את היתרונות הטמונים בכך. מלווה בנייה ירוקה חייב להיות בעל ניסיון רב במגוון פרויקטים, מגורים מסחרי ותעשייה.

     

    יועץ בנייה ירוקה – דגשים שכל אחד חייב להכיר

    יועץ בנייה ירוקה אמור לעבוד בצמוד ליזם הפרויקט, במטרה לספק לו את כל המידע הרלוונטי בנושא. הוא מעורב באופן אקטיבי בשלבי התכנון של הפרויקט ובשלבי הביצוע השונים, במטרה לוודא כי הכול נעשה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר.

    כמו כן, יועץ בנייה ירוקה אמור לבצע בדיקת מיקרו אקלים ולנתח את חישובי ההצללה, לצד הצורך לבדוק אותם בשטח.

    בנוסף, יועץ בנייה ירוקה אמור לנתח את הקרקע עליה יקום הפרויקט ואת כל הסביבה באזור, לחשב את האוורור הדרוש והחימום הפאסיבי ועוד.

    לצורך כך, חשוב לבחור ביועץ מקצועי ומנוסה, בעל ידע מעמיק בתחום האדריכלות וכמובן יכולת הבנת תוכניות שרטוט.

    בסופו של יום, יועץ בנייה ירוקה אמור להתמקד בשימור מים ואנרגיה, הקפדה על איכות סביבה פנימית וחיצונית בשטח הפרויקט ובחירת החומרים המקיימים, שיהפכו את הבנייה לירוקה ואקולוגית יותר.

    עוד על יועץ בנייה ירוקה

    יועץ בנייה ירוקה הוא איש מקצוע שמייעץ בתכנון, בנייה ותפעול של מבנים אחראיים לסביבה וחסכוניים במשאבים לאורך מחזור החיים שלהם.

    זה יכול לכלול מתן הנחיות לגבי בחירת חומרים ומערכות הממזערות את ההשפעה הסביבתית של בניין, כגון אלה המשתמשים בפחות משאבים טבעיים ומייצרים פחות פסולת.

    יועץ בנייה ירוקה עשוי לייעץ גם לגבי שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים, כגון פאנלים סולאריים או טורבינות רוח, כדי להפחית את צריכת האנרגיה של הבניין.

    בנוסף למתן הדרכה בנושאי תכנון ובנייה, יועץ לבנייה ירוקה עשוי להיות מעורב גם בתהליך ההסמכה של מבנים ירוקים, כגון תוכנית ההסמכה של LEED (Leadership in Energy and Environmental Design).

     

    מלווה בנייה ירוקה למכון התעדה

    התעדה של הפרויקט לבנייה ירוקה יכולה למלא תפקיד גם בתהליך ההיתרים לפרויקט בנייה חדש.

    ממשלות מקומיות ולאומיות רבות קבעו קודי בנייה ירוקה או הנחיות שבניינים חייבים לעמוד בהם כדי לקבל היתר. מלווה בנייה ירוקה יכול לעזור ללקוחות להבטיח שהפרויקט שלהם עומד בדרישות הללו ויכול לסייע בתהליך הגשת הבקשה להסמכה.

    כמה דוגמאות לאישורים שניתן להשתמש בהם לתהליך ההיתרים כוללות LEED, גרין גלובס, בית פסיבי ועוד רבים נוספים.

    קבלת הסמכה לבנייה ירוקה יכולה גם להפוך את הבניין לאטרקטיבי יותר עבור דיירים וקונים פוטנציאליים, שכן היא מוכיחה מחויבות לקיימות ויכולה לגרום לעלויות תפעול נמוכות יותר.

    העלויות הכרוכות בהעסקת מלווה בנייה ירוקה יכולות להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות היקף הפרויקט, המיקום והשירותים הספציפיים הנדרשים.

    ככלל, שירותי ייעוץ יכולים לנוע בין כמה אלפי דולרים לפרויקט קטן ועד מאות אלפי דולרים לפרויקט גדול ומורכב.

    עם זאת, חשוב לציין כי העלויות הכרוכות ביישום אסטרטגיות בנייה ירוקה יכולות לרוב להיות מקוזזות על ידי חיסכון ארוך טווח בחשבונות האנרגיה והמים.

    בנוסף, חברות ממשלתיות וחברות שירות רבות מציעות הנחות או תמריצים ליישום נוהלי בנייה יעילים באנרגיה ובת קיימא, שיכולים גם לסייע בקיזוז העלויות.

    במקרים מסוימים, עלויות ההסמכה יכולות להיחשב גם כעלות עבור תהליך ההיתר.

     

    אנו בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות נשמח לספק לכם מלווה בנייה ירוקה מקצועי ומנוסה. לפרטים נוספים, צרו קשר.

     

     

    שאלות תשובות יועץ בניה ירוקה

    מה כולל תהליך ייעוץ בניה ירוקה?

    תהליך ייעוץ לבניה ירוקה  ועמידה בתו תקן ירוק (ת"י 5281) מורכב משלושה שלבים בדרך כלל, בכל שלב מגישים למכון ההתעדה אוגדן כתנאי לקבלת אישור ומעבר לשלב הבא.

    השלב הראשון הינו אישור שלב מקדמי האישור להיתר בניה, בשלב המקדמי מכין היועץ אסטרטגיית תכנון על מנת לעמוד בדרישות התקן ומסמך מקדים ובסנכרון עם היועצים רואה כי התכנון שלהם יהיה תואם את תו התקן ויעמוד בניקוד תנאי הסף לקבלת תו התקן לבניה ירוקה.

    לאחר מכן יוגש למכון ההתעדה ולאישור הרשות להיתר בניה.

    לאחר קבלת ההיתר מגישים למכון ההתעדה אוגדן נוסף לאישור תחילת עבודות הבניה, האוגדן מפורט יותר וכולל התייחסות לשלב הבניה והביצוע.

    במהלך הבניה יש לפקח כי העבודה מתבצעת בהתאם לתכנון ולאחר סיום הבניה יוגש אוגדן שלב ב' המתעד את הנעשה בשטח בפועל ואת ההתאמות הנדרשות על מנת לעמוד בתקן .

    מהי הגדרתו של יועץ בניה ירוקה?

    יועץ בניה ירוקה הוא יועץ לרוב הנדסאי מהנדס או אדריכל, אשר בקיא בעולם התכנון בכלל ובתחום הבניה הירוקה ובתקנים הנלווים (5281 תקן בניה ירוקה ולרוב גם בתקנים 5282 ו 1045 הקשורים לדירוג האנרגטי של המבנה ) בפרט, היועץ יודע להתנהל אל מול היועצים בפרויקט ואל מול היזם ולייעץ להם בכל הנוגע לבניית המבנה על פי התקנים הנדרשים לבניה ירוקה ועל מנת לעמוד בתנאי הסף לקבלת ההיתר ובטופס האכלוס.

    חשוב להבין כי ללא אישור מכון התעדה על שלב ב' לא יאושר טופס 4 וייווצר עיכוב גדול באכלוס המבנה או בשימושו, ולכן יועץ בניה  ירוקה הוא חושב מאוד לכל התהליך.

    מי צריך יועץ בנייה ירוקה?

    התקן לבניה ירוקה שנכתב בשנת 2005 לא היה תקן מחייב עד לאחרונה, אך בשנת 2013 הגדירו אותו ערי פורום ה 15 כתקן מחייב להוצאת היתר בניה, תחילה לבניינים גבוהים ולאחר מכן גם לנמוכים, לאחרונה אישרה המועצה הארצית לתכנון ולבניה כי התקן יהפוך לתנאי מחייב עבור הוצאת היתר בניה בכל הארץ, ולכן כל יזם שבונה בניין יחויב משנת 2021 לעמוד בתקן בניה ירוקה על מנת לקבל היתר בניה למבנה.

    איך בוחרים יועץ בניה ירוקה?

    תשובה: יועץ בניה ירוקה בוחרים על פי מספר דגשים עיקריים, הראשון הוא רמת השירות וניסיונו של היועץ ככל שהיועץ אישר וקידם בתחום הבניה הירוקה יותר פרויקטים כך היכולת שלו להתמודד עם תקלות במעלה הדרך ולפתור בעיות בתחום הבניה הירוקה שיצוצו בפרויקט עולה.

    חשוב שהיועץ יהיה בעל ניסיון באותה עיר שבה מבוצע הפרויקט. הפרמטר השני הוא המלצות, אין תחליף להמלצות על שירות איכותי ואדיב ובעיקר על מציאת פתרונות יצירתיים בתחום הבניה הירוקה.

    יועץ בניה ירוקה זול הוא לא בהכרח הבחירה הנכונה, כי הפער של אלפיים שקלים בתכנון יכול לעלות בביצוע פי כמה וכמה.

    חשוב לזכור כי יועץ בנייה ירוקה עובד בתיאום עם כלל היועצים ולכן כדאי לבחור ביועץ בניה ירוקה אדיב ושירותי.

    אצלנו בפתרונות הנדסה ובטיחות תמצאו את האיזון המושלם בין המחיר המקצועיות והשירות, פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר והמומחים שלנו ישמחו לקחת חלק גם בפרויקט שלכם.

    כמה עולה ייעוץ בניה ירוקה?

    העלות של ייעוץ בניה ירוקה תלוי בכמה פרמטרים ומשתנה בין פרויקט לפרויקט. ראשית סוג המבנה, על מנת לעמוד בתקני בניה ירוקה יש שוני בין מבנה שמטרתו היא למגורים ובין מבנה משרדים למשל.

    הפרמטר השני הוא גודל המבנה, כמות העבודה על מנת להעביר את תנאי הסף בבניין עולה ככל שגודל המבנה ומורכבותו גדולה יותר.

    הפרמטר השלישי לעלות בניה ירוקה היא ניסיונו של היועץ בתחום. הפרמטר הרביעי הינו המיקום של המבנה ודרישות העירייה או הרשות לבניה ירוקה, ישנן רשויות שמאוד מקשות על השגת האישורים הנדרשים על מנת לעמוד בתקן.

    יש לשכלל את כלל הפרמטרים גודל, ייעוד המבנה, מיקומו, וניסיון היועץ וכך לקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

    פנו אלינו עוד היום לחברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ וקבלו מהמומחים שלנו לבניה ירוקה הצעת מחיר נוחה ומקצועיות ללא פשרות.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ