לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

פטור מהתקנת מתזים

פטור מחובת התקנה של מערכת מתזים בעסקים קיימים

 

אם נדרשתם להתקין מתזים בבית העסק משרדנו יכול לסייע לכם, התקשרו עכשיו.

השירות שלנו כולל:

  • בדיקת חומרי הגלם המשמשים את העסק / אולם הייצור.
  • חישוב מטען האש הקיים למ"ר.
  • מתן הצהרת מהנדס לצורך פטור מחובת התקנה של מערכת מתזים בעסקים קיימים.
  • מתן אישור לפטור את העסק מספרינקלים. הפחתת רגולציה.

 

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    שאלות תשובות פטור מהתקנת מתזים

     מי יכול לקבל פטור מהתקנת מתזים?

    בעלי עסקים הרוצים לקבל פטור מהתקנת מתזים צריכים לעמוד בדרישות הבאות שנקבעו על ידי הכבאות להפחתת רגולציה. ראשית בית עסק שלא חוייב בהתקנת מתזים בהוצאת ההיתר יהיה פטור מהתקנת מתזים בעסק אם ניתנה לגביו הצהרת מהנדס האומרת כי הוא עומד בתנאים הבאים, חומרי הגלם המשמשים את העסק הם בעלי מטען אש הקטן מ10 ק"ג עץ למטר (לכל חומר יש מטען אש והוא מחושב על ידי נוסחה שכוללת את כמות החומר(משקל) ויכולת הבעירה שלו ( עד כמה הוא דליק או בלתי בעיר) בנוסף, העסק אינו יכול להיות מחסן ששטחו גדול מ200 מטרים רבועים. ככלל תהליכי היצור השינוע התפעול והאחסון של החומרים בעסק וכל חומר שנמצא באופן זמני או קבוע בעסק הוא בעל סיכון אש נמוך (סיכוני אש למבנים נקבעים בהוראות מכ"ר ומסווגים לכמה רמות סיכון)  בכל מקרה על מנת לקבל פטור מהתקנת מתזים בעסק חובה להתקין בעסק מערכת גילוי אש ועשן שתענה לנדרש בתקן הישראלי 1220 חלק 3 ושתעמוד בהוראת נציב 550, במידה והעסק אכן עומד בכלל התקנות והדרישות, בעל העסק יכול לקבל פטור מהתקנת מתזים לעסק.

     

    מי מוסמך לתת הצהרת מהנדס לפטור מהתקנת מתזים?

    תשובה: על מנת לקבל פטור מהתקנת מתזים בעסק יש לקבל הצהרת מהנדס חתומה לפטור מהתקנת מתזים, מי שמוסמך להכין ולאשר פטור מהתקנת מתזים הוא יועץ בטיחות מוסמך, רק יועץ בטיחות אש יודע לנתח את הצרכים של בית העסק ולהתאים אותם להצהרה שבסופו של דבר תעניק פטור מהתקנת מתזים לעסק חשוב לשים לב כי לא כל יועץ בטיחות אש מתעסק בתהליך הזה ולא לכל יועץ בטיחות אש יש ניסיון בהצהרות מהנדס לפטור מהתקנת מערכת מתזים, ולכן כדאי לקחת יועץ בעל ניסיון רב שכבר עסק בהצהרות מהסוג הזה בעב. התהליך הפשוט הזה של הוצאת פטור ממתזים יכול לחסוך לכם כמה עשרות אלפי שקלים חשובים להתפתחות העסק. לכן פנו עוד היום אלינו לחברת פתרונות הנדסה ובטיחות, והמומחים שלנו ידאגו לפתור לכם את הבעיות ולייעץ בכל סוגייה הקשורה לבטיחות האש בעסק שלכם.

     

    כמה עולה הצהרת מהנדס לפטור ממתזים

    תשובה: עלות הצהרת מהנדס לקבלת פטור ממתזים הינה משתנה בין עסק לעסק ותלויה בגודל העסק בייעודו ובתכולתו כמו כן לא ניתן להשוות את החיסכון המתקבל לבעל העסק כאשר הוא אינו נדרש להתקין מערכת מתזים בעסק, העלות המוערכת יכולה להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. העלות המוערכת של הצהרת מהנדס נעה סביבות כמה אלפי שקלים , על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת מהמומחים שלנו בפתרונות הנדסה ובטיחות צרו קשר עוד היום בטלפון באתר או השאירו פרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם במהירות .

     

    מה כולל תהליך של הצהרת מהנדס לפטור מהתקנת מתזים?

    לאחר בחירת המהנדס ייקבע סיור במקום עם המהנדס שבו יבחנו כלל האלמנטים הנוגעים לכיבוי אש ולסוגיית התקנת המתזים בעסק, סוג החומרים בעסק ושימושם, גודל העסק , סיכונים הקשורים לבטיחות האש בעסק. לאחר הביקור ימלא המהנדס הצהרה כי העסק עומד בתנאים הכלליים לקבלת הפטור ויוסיף את החישובים הקשורים לחישוב ק"ג עץ למ"ר ויוכיח כי העסק עומד בתקנות שקבעו הכבאות על מנת לקבל פטור מהתקנת מתזים. לאחר מכן ישלח המהנדס את הפטור בצירוף חתימתו ותעודת המהנדס שלו אל הלקוח / אל שירותי הכבאות ( בהתאם להסכם שנחתם בין המהנדס לבעל העסק

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ