לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ תכן מבנה מיסעות

 

 

הצלחת הפרויקט תלויה במידה ניכרת בתכנון מבנה האוטובוס, בהתחשב בהיבטים מעשיים וכלכליים כאחד. צוות של אנשי מקצוע ותיקים בחברת הפתרונות ההנדסיים שלנו, בעלי מומחיות והתמחות נרחבת בתכנון מבני תחבורה מגוונים, מוקדש ליצירת עיצובים חדשניים לכבישים, נמלים ורכבות. זה כולל גיבוש מפרטים והוראות ביצוע. יתרה מכך, חברתנו מספקת פיקוח הנדסי מקיף לאורך כל תהליך הביצוע, המבטיח שהלקוח יקבל מוצר סופי העונה על דרישות התכנון שלו ומשרת אותם ביעילות לאורך שנים.

 

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    חברת הפתרונות ההנדסיים שואפת למזער את ההשפעה על מבנים קיימים על ידי שימוש בשיטות נרחבות של בדיקות לא הרסניות (NDT). הממצאים מאומתים באמצעות בדיקות הרסניות מוגבלות בכל פעם שצריך. הערכה מבנית ותפקודית מקיפה של כבישים גמישים (אספלט) וקשיחים (בטון) נערכת על סמך חקירות גיאו-הנדסיות. בהמשך מתוכננים פתרונות שיקום מתאימים. המלצות מעשיות, הנגזרות מתוצאות הבדיקה, מנחות ביצוע ויישום פתרונות הנדסיים בריצוף.

    יתרה מזאת, חברת הפתרונות ההנדסיים מרחיבה את מומחיותה בתחום תכן מבנה מיסעות להציע ייעוץ הנדסי לארגונים ותפעול יזמי, במיוחד בהערכת מבני כבישים ותחבורה. למהנדסי החברה יש את הכלים להעריך מחדש מבנים, איזון מידע הנדסי עם ערכים כלכליים הרלוונטיים ליזמים ולמפעילי פרויקטים.

     

    עריכת הערכה מבנית בשלב הביצוע מסמיכה את היזם לנתח את מבנה הכביש בזמן אמת, בהתחשב באיכות חומרי הריצוף בפועל. הערכה זו עשויה לעורר התאמות במבנה הכביש, בין אם יגדל או יורד, בהתבסס על איכות חומרי הריצוף ביחס לתכנון הראשוני.

    באופן דומה, הערכה מבנית לאחר ביצוע או לאחר תקופת שירות מיועדת מספקת תובנות לגבי אורך חיי הכרכרה. זה מקל על תחזיות לגבי תוחלת החיים של הכביש ומסייע להעריך את צרכי התחזוקה ו/או השיקום החיוניים לתחזוקה של העגלה לתקופה המיועדת.

     

     

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ