לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ כיבוי אש

יועץ כיבוי אש

מהו תפקידו של יועץ כיבוי אש?

התפקיד של יועץ כיבוי אש, הוא להנגיש את כל המידע והתקנות שדורשים כיבוי אש במסגרת היתר בנייה או רישוי עסקים, להכין ולאשר תוכניות בטיחות אש וללוות לקבלת טופס 4.

יועץ כיבוי אש יכול להיות בהכשרתו מהנדס בטיחות עם הכשרה בכיבוי אש או ממונה בטיחות אש מוסמך, לחילופין ממונה בטיחות בעבודה עם הכשרה בבטיחות אש.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    עוד אפשרות היא שיועץ כיבוי אש הוא כבאי לשעבר שעסק ועבר הכשרה בבדיקת תוכניות כיבוי אש והיום הוא מתכנן בעצמו.

    חברתנו מובילה בתכנון מערכי בטיחות למפעלים, מרכזים מסחריים עסקים מכל הסוגים, פרויקטי נדל"ן, מבנייני מגורים, תמ"א 38 ופרויקטים משולבים בבניינים רבי קומות.

    אנו נותנים שירות של יועץ כיבוי אש ברחובות, יבנה, ראשון לציון, תל אביב ואיזור המרכז, כמו גם בנתניה ואיזור השרון. ירושלים ועוד.

    המומחים שלנו בעלי ותק של מעל 15 שנה בתחום בטיחות האש, עם ניסיון עשיר שנרכש במאות פרויקטים מכל הסוגים, אנו כאן כדי להבטיח טיפול מקיף ומקצועי מול שירותי הכבאות וההצלה עד לקבלת רישיון עסק, היתר בנייה ו/או אישור אכלוס – טופס 4.

    הגעתם למקום הנכון התקשרו עכשיו לייעוץ אישי ומקצועי ללא עלות!

    התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    אילו עסקים צריכים יועץ כיבוי אש?

    ישנם שלל סוגי עסקים אשר צריכים לדאוג למבנה ולאנשים ולפעול למניעת אסון. עסקים אלו יכולים להיות מפעלים, מרכזי קניות פתוחים וסגורים, אולמות אירועים, בתי אבות ועוד שלל סוגים שונים ומגוונים. תפקידו של יועץ בטיחות אש הוא לבחון את השטח, לתת המלצות לאימוץ במבנה על מנת להתמודד טוב יותר במקרה של אסון וליווי לאורך כל הדרך, עד לקבלת רישיון עסק או חידושו.

    ​אל היועץ יש לפנות בעת הקמת העסק, לאחר ביצוע שיפוץ שיכול להשפיע על המבנה, על דרכי הגישה והוראות הבטיחות ובמקרה שנעשתה דרישה מכוחות הביטחון לביצוע שינויים או יצירת וחידוש תיק שטח. התפקיד של היועץ הוא לעמוד לרשות העסק על פי אופיו ובהתאם לדרישותיו השונות.

    מערכות כיבוי אש בתוך המבנה

    יועץ בטיחות אש צריך להכיר היטב את המערכות השונות אשר יכולות לפעול בשעת אסון ועליו להעריך אילו מערכות יש להתקין, היכן וכן להדריך את העסק כיצד לנהוג במקרה של שריפה או אסון אחר.

    ​בין מערכות כיבוי האש עומדות לרשות העסק מערכות זיהוי אשר מאפשרות לגלות את האש בשלב מוקדם, כשהיא רק מתחילה, מערכות כיבוי כמו מטפה וספרינקלרים וכן מערכות של הרחקת עשן המשתלבות רק במקומות בהם יש דרישה לכך.

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    ייעוץ אישי המתאים למבנה

    כל מבנה הוא יחיד ומיוחד וכל ייעוץ חייב להתאים למבנה ולאופי הפעילות המתקיימים בו. היועץ יגיע בדרך כלל אל המקום שאפשר יהיה להפעיל אותו בהתאם לדרישות החוק, אך בפועל הוא יבחן לעומק את המבנה, את יציאות החירום שלו, יבחן אילו סכנות עומדות בפני העובדים ויתייחס לכל פרט וינסה לצפות כל מקרה ולהבין כיצד נכון ביותר להתמודד עם כל אחד.

    במהלך הייעוץ ייתכן שהבקשה שלך תהיה שהיועץ יכין עבורך תיק שטח שישמש אותך ואת כוחות הביטחון וזוהי אחת הפעולות שהוא יוכל לעשות למענך. מבחינתך, אין כל צורך להעסיק יועץ בתוך העסק עצמו אלא יועץ מקצועי מטעם חברה המתמחה בתחום זה יגיע אלייך על פי דרישה וילווה אותך לאורך כל הדרך, מבחינת המבנה, הפיכתו לבטיחותי, הכנה של תיק שטח וקבלת רישיון עסק.

    ​יועץ כיבוי אש – כדי להיות מוכנים לרגע שלא יגיע

    היכן ניתן ליצור קשר עם יועץ כיבוי אש המתמחה בפרויקטי בנייה? כמה גובה יועץ הבטיחות על הרכבת תיק בטיחות אש? מי מנסח נהלי בטיחות באש לעסקים? בכל כמה זמן יש לרענן תכנית בטיחות אש?

    האש הפראית אשר משתוללת בבניין או במשרד שלך, מכלה את פעילות העסק שלך ואף מסכנת את האנשים היקרים לך מפחידה אותנו מסיבה טובה. שריפות הפורצות בעסקים אשר לא מחזיקים בתיק בטיחות באש מעודכן מובילות לנזקים כבדים מאוד, אובדן של חיי אדם והפסדים כספיים משמעותיים לעסק. מעבר לכך, כאשר בית העסק שלך אינו מוכן להתמודד עם איומי השריפות בצורה האידיאלית ועל פי התקנות הקבועות בחוק הוא הופך לחשוף לתביעות משפטיות וההתמודדות מול חברת הביטוח הופכת לנעימה אפילו פחות. כדי להגן על העסק שלך, הציוד והעובדים הנמצאים בו, מומלץ ליצור קשר עם יועץ בטיחות אש מקצועי ומנוסה ולוודא שהעסק שלך מוכן לגרוע מכל.

    הדרכה מאת ​יועץ כיבוי אש

    יועץ לכיבוי אש הוא איש המקצוע אשר יהיה אחראי על כך שהעסק שלך יהיה בטוח מפני שריפות ובמקרים של שריפות. מעבר לסיוע בהשגת אישורים מגופים רשמיים, יועץ הבטיחות יוכל להרכיב עבורך מערך הדרכה המותאם לפעילות העסק שלך ולאופי העובדים שלך. הדרכה של יועץ לבטיחות אש תעזור להזכיר לעובדים שלך את תקנות העבודה ומדוע יש לשמור עליהן תוך שהיא מוודאת שכולם יודעים מה לעשות במקרים שבהם פרצה אש. הדרכות מסוג זה לא רק יצמצמו נזקים ופגיעה בחיי אדם במהלך שריפות, הן גם יעזרו להפוך את העובדים שלך לערניים יותר ובכך לקטין, משמעותית, את הסיכויים לפריצת שריפה.

    ​אבחון של בית העסק על ידי יועץ בטיחות אש

    בין אם מדובר בעסק חדש או במפעל אשר פועל שנים רבות, ביקורת של יועץ בטיחות אש היא חובה חוקית, בטיחותית ומוסרית. יועץ בטיחות מקצועי אשר מבצע ביקורת בבית העסק שלך יוכל לאתר נקודות תורפה ולהראות לך אילו סיכונים קיימים בתהליכי העבודה שלך. האבחון של יועץ לבטיחות אש נעשה בשטח העסק שלך תוך בחינה של מאפייני המבנה עצמו, ציוד או מכשור טכנולוגי הכלולים ברצף העבודה שלך ואף אופי ההתנהלות של העובדים בבית העסק שלך. בסיום האבחון יוכל להציע המומחה לבטיחות באש שדרוגים שיש לבצע בבית העסק שלך אשר יוודאו שהוא עומד בכל התקנות הנדרשות בחוק ושהסכנה של העובדים והעסק כולו היא מינימאלית.

    ייצוג של יועץ כיבוי אש מול רשויות הכיבוי וההצלה

    החוק בישראל מחייב כל בית עסק לקבל אישור לפעולתו מתחנת כיבוי האש הרלוונטית אליו. עבודה ללא אישור מתחנת כיבוי האש הנכונה יכולה לגרור לקנסות כבדים ואף לסגירה של פעילות העסק שלך. יועץ לבטיחות אש מקצועי עוזר לך למגן את העסק שלך, להכין את כל המסמכים הרלוונטיים כדי לקבל אישור לתחילת עבודה ולהגיש אותם לתחנת כיבוי האש הרלוונטית אלייך. הגשה של המסמכים בעזרת יועץ בטיחות מוסמך מזרזת את תהליך קבלת האישורים בצורה משמעותית.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ