לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש – כיצד הוא יוכל לעזור לך?

מי צריך להזמין יועץ המתמחה בבטיחות אש? איזו מערכת כיבוי מתאימה למבנה שלך? מי יכול לבצע הדרכת בטיחות באש?

כל עסק חייב לדאוג לעובדים שלו ולסביבת עבודה בטוחה ככל האפשר. מקרי דליקות יכולים להימנע ובאפשרותך להימנע מנזקים גדולים לעובדים ולמקום וכל זאת דרך בחירת מערכת הכיבוי הנכונה והדרכה לעובדים. אם יש לך עסק חדש או שביצעת שינוי במבנה, יועץ בטיחות אש יוכל לעמוד לרשותך בתכנון מערכת כיבוי אש והדרכה נכונה של העובדים שלך.

התאמה אישית של מערכת כיבוי אש

אחת מהעבודות אותן מבצע היועץ הוא מתן המלצות ותכנון מערכות כיבוי אש. מערכת הכיבוי יכולה להציל חיים וכדי לעשות זאת היא חייבת להתאים למבנה שלך. היועץ יצטרך לבדוק את המבנה, את התכניות שלו, את נקודות החולשה ובהתאם להמליץ על המערכת הנכונה למבנה והיכן עלייך להתקין כל חלק ממנה. לאחר ההתקנה יוכל היועץ לבדוק כי המערכת תקינה וחשוב להזמינו במיוחד אם המערכת הותקנה לפני שנים רבות.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    ההדרכה של העובדים יכולה למנוע אסון

    יועץ בטיחות אש יכול לבצע הדרכה לעובדים שלך ולמנוע אסון כבד. אם כבר האש פרצה על העובדים לדעת כיצד עליהם להתנהל, מאיפה עליהם לצאת ועם מי עליהם ליצור קשר. ידע יכול להציל חיים והתפקיד של היועץ הוא להדריך את העובדים בהתאם ולהכין את ההדרכה כך שתתאים למבנה ולאופי העבודה שלהם.

    בחירת יועץ בטיחות אש

    חשוב מאד לבחור יועץ בעל ניסיון עשיר במבנים הדומים לזה שלך ועם ניסיון בהדרכה. היועץ חייב להיות קשוב, יסודי ולבחון את המבנה שלך במטרה לאתר סכנות. עבודתו יכולה לחסוך את הדליקה ולמנוע נזקים גדולים במקרה והיא תפרוץ ועל כן חשוב שיהיה מומחה בתחום.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ