לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

הכנת תיק תיעוד

לשימור מבנה היסטורי

צריכים תיק תיעוד? המומחים של חברת פתרונות הנדסה ובטיחות יעשו את זה עבורך במהירות, במקצועיות ובמחיר משתלם במיוחד!

מבנה היסטורי הוא מבנה בעל חשיבות אדריכלית, תרבותית, ו/או היסטורית. במבנים כאלה, נעשה מאמץ להבין את ההיסטוריה של המבנה, בטרם בוחרים כיצד לשפץ או לשקם אותו.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    התהליך של בחירת אופן השימור או החידוש של המבנה, בהתאם להיסטוריה שלו ולמצבו הנוכחי – מתחיל באיסוף נתונים וכתיבת תיק תיעוד, ובו מכלול נתונים אודות החומרים ושיטות הבנייה, ההיסטוריה של המבנה, דו"ח הנדסי של תשתית (קונסטרוקציית) המבנה, ועוד.

    הכנת תיק תיעוד

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    הכנת תיק תיעוד לשימור מבנים היא מלאכת מחשבת של מקצועיות ותשומת לב

    תיק תיעוד אופייני יכלול פרקים אודות הקמת המבנה המקורי, תולדות הבניין מאז שהוקם ועד מועד הכנת התיק, תיאור תהליכים שאפיינו את הסביבה הקרובה למבנה (במיוחד כאשר מדובר במבנים אורבניים), התייחסות מפורטת לחזית המבנה, תיאור טכנולוגיות וחומרים ששימשו בבניה המקורית ובעבודות שיפוץ והרחבה שבוצעו בו, צילומים מתקופות שונות, דו"ח הנדסי על מצב נוכחי של המבנה ועוד.

    עבודת המחקר לקראת הכנת תיק תיעוד כוללת איתור מקורות מידע היסטורי, אדריכלי והנדסי, כל זאת כדי להרכיב תמונה מפורטת ומבוססת היטב.

    ​אחד הנושאים למשל, שתיק תיעוד מכסה ביסודיות, הוא נושא הבטיחות במבנים לשימור, ומניעת קריסה של המבנה. בעניין זה, תיק תיעוד מקצוע משמש להנגשת מידע רלוונטי לאדריכלים ומהנדסי הבניה, על מנת לוודא כי עניין הבטיחות מטופל באופן שלם ואיכותי בתהליך החידוש של המבנה.

    תיק תיעוד מקיף ומקצועי הוא רלוונטי גם בשלבי תכנון הבנייה, וגם בשלבי קבלת ההיתרים והבירוקרטיה.

    תיק תיעוד מפורט, מקצועי, איכותי, ברור, ונוח לשימוש יבטיח התנהלות יעילה מול הרשויות וקידום מהיר של הליך אישור התוכניות.

    לאחר קבלת היתר הבניה ישמש תיק התיעוד מגוון בעלי מקצוע האמונים על תחומים שונים בפרויקט, אדריכלים, מהנדסי בניה, מעצבי פנים, צוותי הביצוע, אנשי יחסי ציבור, מתכנני האטרקציות ועוד.

    חשוב לדעת, שביצוע תיק התיעוד מופקד בידיים טובות

    מכיוון שמדובר במבנים היסטוריים אין פלא שמלאכת הכנת תיק תיעוד היא מורכבת.

    רק צוות מיומן ויצירתי הכולל אדריכלי שימור, היסטוריונים ותחקירנים יוכל להשיג את המידע הדרוש ממגוון מקורות אפשריים (כמו למשל הפקת נתונים שימושיים מתצלומים היסטוריים), לזקק את החומר הנחוץ לצורך הכנת תיק תיעוד ואז לערוך את המידע כך שהתיק ימלא את מכלול תפקידיו באופן המוצלח ביותר.

    במשרדנו צוות מומחים מנוסה שיוכל להכין עבורכם תיק תיעוד מן האיכות הגבוהה ביותר.

    תיק התיעוד שתקבלו יכלול את כל המידע שניתן לאתר אודות המבנה המיועד לשימור – כאשר הוא מתורגם לשפה ברורה בת זמננו, כולל תוכניות אדריכליות ושרטוטים הנדסיים.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ