לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

אדריכל מומלץ לבתים פרטיים

מה תפקידו של אדריכל בתים פרטיים

 

אדריכל בתים פרטיים הוא איש מקצוע המתמחה בתכנון ותכנון מבני מגורים, לרבות בתים צמודי קרקע, דופלקסים ובתי עיר. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי ליצור עיצובי בית מותאמים אישית המשקפים את סגנון החיים, התקציב וההעדפות האסתטיות של הלקוח.

אדריכלי בתים פרטיים מתחילים בדרך כלל את תהליך התכנון בפגישה עם לקוחות כדי לדון בצרכים, בתקציב ובחזון שלהם לפרויקט. לאחר מכן הם יוצרים עיצובים רעיוניים, תוכניות קומה והגבהות כדי להציג ללקוח לסקירה ומשוב. לאחר סיום התכנון, האדריכל יעבוד עם הלקוח על מנת לקבל את כל ההיתרים הנדרשים, ויפקח על בניית הבניין.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    בנוסף לשירותי עיצוב ובנייה מסורתיים, אדריכלי בתים פרטיים עשויים להיות מעורבים גם בבחירת אתר, ניתוח אתרים וניהול פרויקטים. לחלק מהאדריכלים יש גם מומחיות בעיצוב בר קיימא וייתכן שיוכלו לשלב תכונות ידידותיות לסביבה בעיצוב הבית.

    אדריכלי בתים פרטיים הם בדרך כלל בעלי תואר מקצועי באדריכלות וסיימו תוכנית אדריכלות מוסמכת. הם עשויים גם לקבל רישיון על ידי המדינה, המחייבת אותם לעבור בחינה קפדנית ולעמוד בדרישות ההשכלה המתמשכת.
    בנוסף, אדריכלים חברים בארגונים מקצועיים כמו המכון האמריקאי לאדריכלים (AIA) שיש להם קוד אתי, תקנים וידע כדי להבטיח שהמקצוען יספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם.

    שכירת אדריכל בית פרטי יכולה להיות מועילה שכן היא יכולה לספק עיצובים ייחודיים, מותאמים אישית וגם לעזור לנווט בתהליך ההיתרים המורכב וניהול הבנייה. הם גם יכולים להבטיח שהבית נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ויעילות אנרגטית. בנוסף, נוכחות של אדריכל בפרויקט יכולה להוסיף ערך למוצר הסופי, ויכולה לעזור להעלות את ערך המכירה החוזרת של הבית.

    אדריכל בתים פרטיים

    אדריכל מומלץ לבתים פרטיים והוצאת היתר – תחת קורת גג אחת

    ​ח.פ אדריכלות וניהול פרויקטים – הינו משרד אדריכלים מהמובילים בארץ בזירוז הוצאת היתרי בנייה, ליווי הלקוח משלב הרעיון עד לשלב הביצוע וקבלת המפתח.
    אנו מאמינים בתכנון אופטימלי בפן הכלכלי והבירוקרטי.

    משרדנו מתמחה בכל סוגי הפרויקטים, בנייה פרטית וציבורית , פרויקטי תמ"א 38 חיזוק ופינוי בינוי.
    מקסום רווחים ליזם – תכנון בניינים תוך התחשבות בצרכים הכלכליים של היזם ומקסום הרווחים שלו.

    אם הינך יזם בנשמתך ומחפש ליווי אישי ונכון לפרויקט שלך.
    ליווי כזה שלא ישאיר אותך בחוסר וודאות לגבי היתכנות הפרויקט במכלול ההיבטים, גם בהיבט הכלכלי וגם בהיבט התכנוני.

    פנו אלינו להתייעצות ראשונית ללא עלות, נשמח לשוחח עמכם.

    אדריכל בתים פרטיים

    ​אנחנו מעניקים את מכלול הייעוצים תחת משרד אחד

    משרדנו ייחודי בסוגו – אצלנו תקבלנו הצעת מחיר לכל תהליך התכנון.

    בין השירותים שלנו: תכנון קונסטרוקציה, אינסטלציה, בטיחות אש, נגישות, תנועה וחנייה, חשמל, פיתוח נוף ועוד.

    אצלנו הלקוח הוא משפחה.

    אדריכל בתים פרטיים מחיר מעולה – ליווי להיתר בנייה וביצוע

    הוצאת היתר בנייה בארצנו הינו תהליך מתיש ומייגע שיכול לערוך במקרה הטוב בין חצי שנה לשנה וחצי בממוצע. אנחנו כאן כדי לקצר את התהליך כמה שאפשר.

    אנחנו לא מחכים ליועצים חיצוניים , במשרדנו נמצאים כל סוגי המתכננים. החל מהאדריכל, קונסטרקטור, יועץ אינסטלציה ובטיחות, נגישות וכו'.

    שירות אישי ומקצועי ללקוח.

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    אדריכל בתים פרטיים הוא איש המקצוע שבסופו של דבר מנצח על בניית הבית. הוא זה שיושב ומתכנן את הבית בהתאם לדרישות הלקוח והוא זה שגם יישא באחריות אם משהו לא תקין יקרה.

    לכן ברור מדוע כל אדריכל שעוסק בתחום של תכנון בית פרטי צריך להיעזר באנשי מקצוע מומחים ובאינספור יועצים.

    זו הסיבה שבגללה כדאי שתכירו את חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ, כי אם גם אתם עוסקים בתחומי התכנון והבניה, כאן תוכלו לקבל מענה לכל תהליך התכנון שאיתו אתם מתמודדים.

    אדריכל בתים פרטיים והשירותים הנלווים שתוכלו לקבל ממנו

    לכל אדריכל בתים פרטיים יש סגנון עבודה שונה, אך מה שבטוח זה שכל האדריכלים תמיד מתייעצים עם אנשי מקצוע שונים. בדרך כלל אדריכלים ירצו לקבל ייעוץ מקצועי בתחומים כמו:

    • אינסטלציה
    • תנועה וחניה
    • בטיחות אש
    • נגישות
    • חשמל
    • פיתוח נוף

    ולכן בהחלט ניתן לומר שבניית בית, גם אם הוא פרטי וגם אם מדובר על מבנה ציבורי גדול, זו עבודה שכוללת שיתוף פעולה בין גורמים שונים. בנוסף, חשוב להבין שיש כאן גם עניינים בירוקרטים רבים, כי אם יש משהו בטוח, הוא שאי אפשר להתחיל לבנות לפני שמקבלים את כל היתרי הבניה הנדרשים.

    אדריכל לבתים פרטיים אצלנו בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות, הבית שלכם לתכנון מקיף!

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ הוקמה על ידי אורי פורן והיא מציעה שירותי ייעוץ וליווי מקצועי עד לקבלת היתר הבניה הדרוש לכל פרויקט ולכל בית. החברה מציעה ליווי מקיף לאדריכלים וליזמים בכל התחומים, והכול במטרה להקל ולזרז את תהליכי התכנון השונים.

    לכן, אם גם אתם זקוקים לעזרה כזאת, כדאי שתתקשרו עוד היום למספר: 054-2042088, כי ממש כפי שכל הלקוחות האחרים יצאו מרוצים, זה גם מה שיקרה אצלכם.

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ מעסיקה מומחים רבים, כאשר כל אחד מהם מתמחה בתחום אחר, כך שתוכלו להיות בטוחים שכאן תקבלו מענה כולל לכל הדרישות שלכם.

    הייעוץ מקצועי, אדיב והמחירים נוחים, כך שגם במובן הזה אתם תראו כבר מהרגע הראשון שאתם במקום הנכון.

    שאלות ותשובות

    מי צריך אדריכל לבתים פרטיים?

    כאשר נדרש לבצע שינוי חיצוני בבית מגורים קיים או לבנות על מגרש בית מגורים חדש, התהליך כלול באישורי רשויות לבקשה וקבלת היתר בניה חתום על ידי הרשות המקומית והוועדה המקומית לתכנון ולבניה.

    אדריכל בתים פרטיים הוא אדריכל בעל רשיון אדריכלות אשר מתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים. האדריכל הוא שמתנהל אל מול הרשות בכל הנוגע לקבלת ההיתר ולכן כל אדם או גוף שנזקק להיתר בניה נדרש לשכור אדריכל לתחילת התהליך.

     

    מה ההבדל בין אדריכל לבניינים לבין אדריכל לבתים פרטיים?

    ההבדל העיקרי הוא תחום המיקוד המקצועי של האדריכלים. כמובן שאדריכל שמטפל בבקשות להיתרים של בניינים מסוגל להיות אדריכל של בית פרטי, אך לרוב אדריכלים של בתים פרטיים מביאים עימם עיצוב אדריכלי וסגנון מותאם לבניית בתים פרטיים מעוצבים.

    אדריכל של בית פרטי לרוב עובד מול הלקוח ישירות ולכן כל פרט ופרט חשוב לו במסגרת העבודה, חשוב לאין שיעור רמת הדיוק והרגישות של האדריכל לפרטים הקטנים והבנת הצרכים בפרויקטים של בנייה פרטית, הרי בסופו של יום הלקוח יגור בבית שאותו האדריכל יעצב בתיאום איתו.

    האדריכלים שלנו לבניית בתים פרטיים מתמחים בשילוב החומרים היעילים ביותר בשוק , בין אם מבחינת בידוד ואיטום ובין אם מבחינת חיסכון ירוק ושילובם עם עיצוב חדשני ומלהיב. 

     

    מה התהליך שאני צריך לעשות כדי לבחור אדריכל נכון לפרויקט שלי?

    מאוד חשוב שיהיה חיבור אישי בין האדריכל לבין הלקוח, הרי בסופו של יום התהליך של בניית בית פרטי משלב בתוכו המון אמוציות,רעיונות,חוויות ובעיקר חזון פרי היצירה של הלקוח למקום מגוריו.

    על האדריכל למלא את השאיפות של הלקוח תוך התחשבות מקסימלית באספקטים האדריכליים התכנוניים הנדרשים. כדי לבחור אדריכל נכון לפרויקט, ראשית יש לדבר עם האדריכל טלפונית ולהבין מה הן הציפיות לגביי התהליך, לאחר מכן רצוי להיפגש עם האדריכל או האדריכלית פנים אל פנים כדי לוודא שאכן יש את היכולת לתקשר בצורה מיטבית לאורך תהליך שלעיתים לוקח יותר משנה או שנתיים.

    עדיף לברר על יותר מאדריכל אחד ולבדוק את אופציות הנוספות לפחות ברמה הטלפונית. לאחר מכן יש לסגור עם האדריכל הסכם עבודה/הצעת מחיר/חוזה שבו מפורטים באופן ברור, מה התפקיד של האדריכל ומה תחומיי אחריותו ובנוסף מה שלבי התשלום לפרויקט .

     

    כמה משמעותי יכול להיות ההבדל בין שני אדריכלים שמעצבים בתים פרטיים?

    לעיתים ההבדל יכול להיות מינורי ברמת העיצוב אך מטאורי בחווית התהליך. לא אחת נתקלים בלקוחות אשר בחרו ללכת עם אדריכל מסוים והצטערו על כך ממגוון סיבות.

    בסופו של דבר האדריכל הוא הסמן המוביל של תהליך הוצאת ההיתר והתכנון ולכן עליכם לוודא כי אתם בוחרים באדם שנעים לכם לעבוד מולו ולהיות איתו באינטראקציה.

     

    כמה עולה ליווי אדריכל לפרויקט של בניית בית פרטי?

    הסכומים בעולם האדריכלות מגוונים ושונים מאוד והפער נובע ממספר סיבות. הפער יכול להגיע גם למאות אחוזים למשל אדריכל יכול להציע על ליווי תהליך 20 אלף שקלים ואדריכל אחר יציע 100 אלף שקלים.

    הפערים נובעים המון פעמים מפערים בסעיפים בהצעות המחיר. ולכן חשוב מאוד לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות בינהם. ישנם אדריכלים למשל שמכניסים את תכנון פיתוח השטח בהצעה שלהם ואילו אחרים לא כוללים את התכנון של פיתוח השטח בהצעתם ודורשים מהלקוח לשכור יועץ פיתוח. ישנם אדריכלים שמכניסים את מכלול הייעוצים תחת המחיר שלהם ובכך חוסכים את ההתעסקות של הלקוחות עם גיוס יועצים לפרויקט.

    בסופו של דבר יש לוודא כי כל הסעיפים ברורים וסגורים לפני שמחליטים לסגור הצעת מחיר עם אדריכל מסוים.

    בנוסף באדריכלות לא ניתן לומר כי היקר ביותר הוא הטוב ביותר אך גם הפוך אמירה זו אינה תקפה. ולכן בדקו את ההצעות, תשקלו את הכימיה והתחושה שקיבלתם מהפגישה עם האדריכלים ולבסוף בחרו את האדריכל שיממש לכם את המטרה בפרויקט.

     

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ