לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תכנון והתקנת ספרינקלרים יכולים להציל חיים

הספרינקלרים הם אמצעי המיגון הטובים ביותר אשר קיימים היום כנגד התפשטות אש. במדינת ישראל ישנם העסקים מחויבים על פי חוק להתקין מערכות למיגון מפני אש ורבים מהעסקים בוחרים להתקין את המערכת הבטוחה ביותר, מערכת הספרינקלרים. רגע לפי ההתקנה, חשוב לדעת כי מערכות אלו יכולות להציל חיים ולהפחית נזקים למבנה בעת דליקה וזאת אם מבצעים כראוי את ההתקנה.

תכנון והתקנת ספרינקלרים היא עבודה חשובה אשר כוללת בתוכה הבנה של הסכנות הקיימות במבנה, תיאור נקודות החולשה אשר יכולות לגרום להתפשטות מהירה, החלטה היכן להתקין את הספרינקלרים ובסופו של דבר לבצע את ההתקנה עצמה.

שלושה שלבים להגנה על המבנה

אפשר לחלק את שילוב המערכת לשלושה שלבים: החלק הראשון הוא תכנון, החלק השני הוא התקנה של המערכת והחלק השלישי הוא ביצוע ביקורות לבדיקת תקינותה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ
    • החלק הראשון – תכנון. לפני ההתקנה יש לבדוק את הסכנות הקיימות במבנה, לאתר את נקודות החולשה שלו, להבין כיצד אפשר למנוע את הסכנות השונות ולבצע תכנון מדויק של ההתקנה. בעל המקצוע אשר מבצע את התכנון לא יהיה אותו בעל המקצוע אשר מבצע את ההתקנה. על המתכנן להבין היטב בתחום ולהביא איתו ניסיון עשיר בתחום תכנון והתקנת ספרינקלרים.
    • החלק השני – התקנה. ההתקנה של המערכת מתבצעת על ידי בעלי מקצוע אשר מתמחים בתחום ושיש להם ניסיון קודם. בעלי המקצוע יבצעו את ההתקנה בהסתמך על התכנון המוקדם אשר בוצע על ידי בעל מקצוע מנוסה בתכנון, כאשר לרוב יהיה זה מהנדס שהתמחה בתחום.
    • החלק השלישי – ביקורת. גם לאחר התקנת המערכת יש לזכור לבצע ביקורות פנימיות לבדוק כי הציוד במקום אינו מיושן וכי מערכת ההתראה תוכל לעבוד ברגע שיהיה צורך בכך. עלייך לזכור כי המערכת יכולה להציל חיים וכי זו האחריות שלך לבדוק את תקינותה.

    בעל המקצוע המתאים לביצוע התכנון

    בעל המקצוע המתאים לתכנון המערכת חייב להיות בעל מומחיות בתחום זה. בעל המקצוע חייב להוכיח לך ניסיון קודם ומומלץ שיהיה בתחום דומה לזה שלך. למשל, אם באחריותך מרכז מסחרי, חשוב למצוא מישהו שמכיר את המרכזים המסחריים וכבר תכנן עבורם מערכות לכיבוי אש. כך גם במקרה של מפעל שעושה שימוש בחומרים מסוכנים ועוד.

    עלייך לדעת כי התכנון של המערכת הוא חלק חשוב בבטיחות שלך ושל האנשים אשר יגיעו אל המקום (ואין זה משנה אם הם עובדים או מבקרים). לכן, התכנון חייב להתאים באופן ספציפי עבור המבנה ולהיות תואם לאתגרים שהוא מביא ולפעילות המתרחשת בתוכו. בנוסף, עלייך לדעת כי שיתוף מידע גם הוא חשוב. אם עולה אצלך מחשבה, שאלה ואם יש לך ספק אם דבר מה עלול להוות סכנה או לא, עלייך לשתף את בעל המקצוע ולתת לו לתכנן את המערכת בהתחשב בכל הסכנות אשר עלולות להיות במקום.

    התייעצות עם חברה המתמחה בתחום

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות, מעמידה לרשותך בעלי מקצוע המתמחים בתחום האש וניסיון עשיר בתחום תכנון והתקנת ספרינקלרים. בחברה מהנדסי בטיחות בעלי תואר שני אשר שמו לעצמם למטרה להעלות את נושא הבטיחות במקומות העבודה ובמקומות ציבוריים. המטרה שלנו היא להפוך את המקום שלך לבטוח עבורך ועבור האנשים אשר מגיעים אליו ולשם כך אנו מייעצים, מתכננים, מתקינים ומבצעים ביקורות למערכות כיבוי אשר.

    לבדיקה מקצועית של הצרכים שלך ואיתור המערכת הנכונה עבורך, כמו גם תכנון והתקנה של ספרינקלרים על ידי המומחים שלנו, כל שעלייך לעשות הוא לפנות אלינו או להשאיר את פרטייך באתר כעת. נשמח לעמוד לרשותך ולספק לך הכוונה בנושא.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ