לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תכנון אינסטלציה לבית פרטי

הכנת נספח סניטרי ותכנית אינסטלציה לבית פרטי

תכנון אינסטלציה לבית פרטי – לחסוך בהוצאות ולשמור על הבריאות

מדוע כדאי לתכנן את האינסטלציה בבית בצורה מקצועית? כיצד תכנון אינסטלציה משפיע על הוצאות התחזוקה של משק הבית? ולמי כדאי לפנות לטובת תכנון מערכות אינסטלציה באופן מקצועי?

בניית בית פרטי היא הזדמנות מעולה לתכנן אותו בצורה יסודית ותוך מחשבה לטווח ארוך. בניגוד לדירה מוכנה מקבלן, בבית פרטי יש ללקוח טווח גמישות רחב והוא יכול לנצל אותו כדי לחסוך הוצאות תחזוקה. בין היתר, אפשר לראות את היתרונות של תכנון יסודי ומקצועי בכל מה שנוגע להקמה של תשתית אינסטלציה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    נכון להיום, תכנון אינסטלציה הוא בין השירותים החשובים ביותר שניתנים על ידי אנשי מקצוע עבור בעלי בתים פרטיים. השירות הזה חוסך כסף לבעלי בתים פרטיים והוא מגן עליהם מתקלות בצנרת עשרות שנים קדימה. מעבר לכך, השירות עצמו משתלם כי הוא מאפשר להתאים את תשתית הצנרת לצרכים הספציפיים של בני המשפחה.

    המטרה של תכנון אינסטלציה לבית פרטי

    בשביל להבין כיצד תכנון אינסטלציה חוסך בהוצאות תחזוקה, צריך לחזור אחורה למטרות שלו. קודם כל, מטרת התכנון היא למנוע דליפות, סתימות וריחות לא נעימים. התכנון נוגע בכל המרכיבים שמשפיעים על הפעילות של הצנרת והוא קובע את הסיכון ואת מהירות השחיקה שלה.

    שנית, התכנון נועד למנוע לחצי מים נמוכים ושיפועים לא תקינים. כאן לא מדובר בהכרח על פגיעה מיידית באיכות החיים של בני המשפחה, אלא במשהו שמשפיע עליהם באופן יום יומי ומציק. במילים אחרות, מי שרוצה לשפץ או לבנות בית פרטי ברמה גבוהה צריך לתכנן גם את מה שקורה מתחת לפני השטח.

    הבדלים בין תוכניות אינסטלציה

    הבעיה העיקרית היא שביצוע לא נכון של תכנון אינסטלציה עלול לגרור שנים של סבל מתמשך. הסבל במקרים כאלה נובע משימוש בחומרי גלם באיכות ירודה, מהתקנת צנרות מים מיושנות, מחוסר בידוד של הצנרת ועוד. אם רוצים למנוע את כל זה, כדאי מלכתחילה לתת עדיפות לאיש מקצוע עם ניסיון מוכח.

    איש מקצוע מנוסה יתכנן את תשתית הצנרת בשקיפות מלאה מול הלקוח ותוך התייחסות לכל הפרמטרים שמשפיעים עליה. כמו כן, את קבלן האינסטלציה אפשר לבחור כבר בשלב בחירת קבלן השלד ולסיים את הפרויקט בלוח הזמנים שנקבע מראש.

    מה משפיע על תכנון אינסטלציה לבית פרטי?

    אלו המרכיבים העיקריים של מערכת אינסטלציה ביתית ומה שיקבע את שביעות הרצון מהשימוש בה:

    • מערכת הדלוחין.
    • צינורות מי גשם.
    • מערכת ביוב חיצונית.
    • צנרת מים פנים-ביתית.
    • קו מים חיצוני.
    • נקודות מים.
    • מיקום כיורים ואסלות.

    בחירת סוג הצנרת שבה עומדים להשתמש

    לכל מרכיב יש השפעה אחרת על האופן שבו מבצעים תכנון אינסטלציה לבית פרטי. כמו כן, כדאי לבחור בשלבים מוקדמים של התכנון באיזו צנרת מים אנו עומדים להשתמש – האם בצנרת מבוססת SP או בצנרת PEX. לשם השוואה, אפשרויות אחרות כוללות שימוש בצנרת מולטיגול, נחושת או ברזל. מטבע הדברים, לכל מערכת יתרונות אחרים והתאמה שלה לצרכי הלקוחות היא תנאי להצלחת הפרויקט.

    לצנרת שלך צריך להיות בית מקצועי

    המומחים של פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ ישמחו ללוות אותך גם בתהליך המורכב של תכנון צנרת לבית הפרטי. מטרתנו היא לרכז עבורך את כל התשובות תחת קורת גג אחת, אך לדאוג שהפרויקט יתבצע באופן האיכותי ביותר בלי לחרוג מתוך לוח הזמנים שקבעת. במקביל, אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים בלבד וכך חוסכים עבורך את הוצאות התחזוקה.

    לסיכום, ניסיון משמעותי של מהנדסי בטיחות תואר שני יאפשרו לך לבנות את בית החלומות. רוצה לקבל הצעת מחיר על תכנון אינסטלציה לבית פרטי? זה הרגע והמקום להשאיר פרטים.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ