לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תיק שטח – מסמך מערך הבטיחות

תיק שטח הוא מסמך אשר כולל את הפירוט של מערך הבטיחות בו יש להשתמש במקרי חירום. מסמך זה הוא חלק בלתי נפרד מהדרישות של שירותי הכבאות וההצלה לצורך קבלת אישור להתנהלות במקום.

דרישות מערך הבטיחות

המטרה של התיק היא לתאר כיצד תתבצע ההתנהלות במקום במקרי חירום כמו שריפה. בין היתר צריכים להופיע בתיק פרטים על המקום הקיים, דרכי הגישה אליו וממנו ופירוט גורמי הסיכון שיכולים לאיים על המקום.

בהמשך, על התיק להכיל תכנית התנהלות בשעת חירום, פירוט הנוגע לאנשי הארגון שיהיו מעורבים במקרים אילו, מה יהיה תפקידם וכן כיצד יפעלו מערכות ההתראה. על מנת שמערכות הבטיחות יוכלו להגן על המקום עליהם לקבל כל מידע רלוונטי כולל על מיקומי עמדות הכיבוי, היכן ממוקמים הספרינקלרים ופרטים חשובים נוספים.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    על מי מוטלת האחריות להציג את תיק השטח?

    הכנת תיק שטח היא דרישה שמגיעה משירותי הכבאות וההצלה כחלק מדרישות של הגנה על מבני ציבור ובהם:

    • מבנים תעשייתיים.
    • קניונים, בנקים ומוזיאונים.
    • אצטדיונים ואולמות ספורט.
    • אוניברסיטאות ומכללות.
    • בתי אבות ובתי חולים.
    • אולמות וגני אירועים.
    • כפרי נוער, בתי הארחה ומלונות.

    רוצה לדעת האם גם עליך להציג תיק שטח – נציגינו ממתינים לפנייתך ונשמח לספק פרטים נוספים!

    שימוש בתיק

    המטרה של אוגדן תיק השטח היא לאפשר במקרה של חירום לקבל את כל המידע הרלוונטי עבור המבנה ובכך להציל אותו ואת האנשים השוהים בו. המטרה היא לאפשר לכוחות הביטחון להוציא במהירות את כל המידע על המבנה ולנהל בהתאם את פעולת ההצלה, תוך שמירה על האנשים המעורבים בפעולה והגנה בצורה הטובה ביותר על האנשים שנמצאים במקום.

    מכאן אפשר להבין כי תיק שטח משמש רק במקרי חירום, אך יש להכין אותו בצורה מקצועית מראש ולא רק כדי לקבל אישור התנהלות במקום, אלא כדי להבטיח שבבוא היום, אם יהיה צורך בכך ותגיע שעת חירום, כוחות הביטחון יוכלו לתפקד במיטבם.

    הכנת התיק

    חברת "פתרונות הנדסה ובטיחות" מעמידה לרשותך צוות מקצועי המבוסס על מהנדסים בעלי תואר שני ומעלה. החברה תכין עבורכם תיק שטח מפורט אשר ישמש את צוותי ההצלה ואתכם לצורך קבלת אישור פעילות במקום ובמקרה חירום אם הוא יגיע. הצוות יבחן את המבנה כראוי ויציג את כל הפעולות שיש לבצע כדי להתנהל נכון בשעת חירום.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ