לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תיק שטח כבאות

מבנים אשר משרתים או מאכלסים אנשים – חייבים להיות ערוכים למקרים של שעת חירום. כוחות ההצלה האחראיים על שלום האזרחים בשעה זו צריכים לדעת מול מה הם עומדים ולהוציא את המידע הרלוונטי במהירות. בהתאם לכך, המידע על המקום, דרכי המילוט, מיהם אנשי המפתח שיתפקדו במידת הצורך והיכן נמצאים מנגנוני ההגנה בהם אפשר יהיה להשתמש, חייב להיות מאוגד במה שנקרא 'תיק שטח'. הבה נבחן את הנושא יותר מקרוב.

תיק שטח כבאות

כל מקום אשר מגיעים אליו אנשים רבים ויכול להוות סכנה חייב להכין מראש את האוגדן. בין היתר צריכים להגיש אותו: קניונים, מפעלים, בתי אבות, בתי חולים, אולמות וגני אירועים ועוד. הדרישה להכין את התיק מגיעה מכוחות ההצלה והביטחון אך חשוב להבין כי אם יעלה הצורך, התיק יכול להציל את האנשים שישהו במקום ואת המבנה עצמו. מכאן שיש לדאוג להכין תיק מקצועי וכי מומלץ להיעזר באנשי מקצוע המומחים בתחום.

ברצונך לברר האם גם העסק שלך זקוק תיק שטח כבאות? כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו או להשאיר את פרטיך באתר כעת – נשמח לספק לך הכוונה בנושא!

​הליך בניית התיק

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    המטרה של תיק שטח היא לשמש את כוחות ההצלה ואת אחראי המבנה במקרה חירום. את התיק יש לבנות בהתאם לדרישות ובהתאם למה שהארגון במבנה יכול להציע. באוגדן צריך להופיע מידע על המבנה עצמו, הפתחים שלו ונתיבי הגישה. כמו כן, בתיק שטח חשוב שיהיה פירוט איזה ציוד נמצא במקום ומיהם האנשים שיהיה אפשר ליצור איתם קשר במקרה הצורך.

    ​חשיבות בניית תיק השטח על ידי מומחים בתחום

    נפתח ונאמר שכיוון שמדובר בנושא חשוב שיכול להציל חיים ואת המבנה, יש להתייחס אל בניית התיק ברצינות. על כן, מאוד חשוב לוודא שאנשי המקצוע שיכינו עבורך תיק שטח יהיו מומחים בתחומים. איש המקצוע יוכל להכין את המסמכים בהתאם לדרישות כוחות ההצלה ובמקביל יוכל להעלות שאלות שאולי לא חשבת עליהם ואף לתת מענה לנושאים שונים. אם בעל המקצוע יגלה שישנן בעיות במבנה, הוא יוכל להציף אותן מראש ולהציע פתרונות שישרתו את האינטרס שלך.

    ​חברת פתרונות הנדסה ובטיחות

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות מתמחה בתחום הבטיחות ומציעה לך שלל פתרונות הנדסיים תחת קורת גג אחת. אנו מכירים היטב את דרישות כוחות הביטחון וההצלה ואנשי המקצוע שלנו יכינו עבורך תיק שטח מקצועי שיעזור לך גם לקבל את כל אישורי התפעול הנדרשים לך ואם יעלה הצורך ישמש את כוחות הביטחון בפעולת הצלה.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ