לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תיק שטח כיבוי אש

ביום יום, כולנו מתנהלים מתוך מחשבה שמה שאנו רואים הוא מה שהוא. אנו לא חושבים על אסון שיכול להתרחש, על רעידת אדמה, שריפה ומלחמה ובצדק. אף על פי שלרוב אין כל מצב חירום שאמור להפריע להתנהלות חיינו, אנו חייבים לדעת שבעת הצורך תהיה לנו הגנה ראויה.

תיק שטח כיבוי אש חשוב מאין כמותו בהכנת כוחות הכיבוי לפריצה לבמבנה בעת שריפה.

תפקידם של כוחות הביטחון

כוחות הביטחון פועלים בשעת חירום ובדיקה מעמיקה תגלה לך כי ישנן יותר שעות שכאלה מכפי שיכולת לחשוב. שריפה שפורצת במפעל, בעסק ובבניין רב קומות, היא לא עניין נדיר ולרוב תסתיים ללא כל נפגעים, תודות למקצועיות של מכבי האש ושאר כוחות ההצלה ותודות למידע שיש להם על המבנה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    מידע נכון יכול להציל חיים

    מידע על המבנה יכול להציל חיים ולסייע לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם ביעילות רבה יותר. הדרך לקבלת מידע היא מתיק השטח אותו חייבים להכין עסקים, מפעלים, מרכזים מסחריים, קניונים ואפילו חלק מהבניינים.

    התיק מכיל את כל המידע הנדרש שיכול להיות רלוונטי בשעת חירום. בין היתר חובה שיהיה בתיק מידע הנדסי על המבנה לרבות יציאות החירום שבו ודרכי הגישה אליו.

    חשוב שבתיק יהיה מידע על האמצעים השונים הקיימים במקום שיפעלו בעת הצורך כמו ספרינקלרים ואמצעי כיבוי אש אחרים וכן חשוב שכוחות ההצלה יידעו למי לפנות בעת הצורך ומיהם אנשי הקשר בעת חירום.

    הנחיות תיק שטח

    הנחיות תיק שטח הן ברורות לאנשים העוסקים בתחום. רוב העסקים, המרכזים הגדולים, המפעלים והקבלנים, פונים אל חברה מקצועית כדוגמת חברת פתרונות הנדסה ובטיחות ומאפשרים לה להרכיב את התיק כראוי.

    קבלת רישיון פעילות ויצירת מקום מוגן

    הכנת תיק שטח על פי הנחיות תהיה בדרך כלל חלק בלתי נפרד מהליך קבלת רישיון לפעילות העסק, אך זו אינה הסיבה היחידה להכינו.

    המטרה שלנו, בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות, היא להפוך את המקום לבטוח יותר ולסייע לכוחות הביטחון במקרה של אסון וזאת על ידי הכנת כל המידע הנדרש בצורה הטובה ביותר.

    אנו מעמידים לרשותך את הניסיון העשיר שלנו, מהנדסי בטיחות בעלי תואר שני וליווי מלא, מרגע הבנת הצורך שלך ועד לסיום הכנת התיק וקבלת רישיון העסק.

    לפרטים, יש להשאיר פרטים באתר או פשוט ליצור אתנו קשר.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ