לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

משרד אדריכלות נוף

משרדנו מספק שירותי אדריכות נוף ותכנון נופי למגוון רחב של פרויקטים.

על מה אחראי משרד אדריכלות נוף?

משרד אדריכלות נוף במהותו הינו האמון על התכנון הנופי והפיתוח של הפרויקט על ידי התכנון של מתכנני הנוף ואדריכלי הנוף שלו.

השילוב של משרד זה בפרויקט הוא בין העיצוב והייעוץ בכל התחום הנופי בפרויקט לבין הפרקטיקה של פיתוח השטח והכנת השטח במגרש בצורה היעילה ביותר מבחינת צמחייה, ניקוזים, עצים, שבילים.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    המשרד הוא גורם מייעץ לאדריכל הפרויקט ועובד בצורה צמודה ביחד איתו להצלחת כל התכנון של הפרויקט. אדריכל נוף מכין את נספח פיתוח הנוף שמוגש לעירייה למחלקת סביבה לאישור להיתר הבנייה.

    מי צריך משרד אדריכלות נוף?

    כיום כל פרויקט בנייה שוכר את שירותיו של משרד אדריכלות נוף על מנת למקסם את הקרקע שבמגרש בין אם ברובד של התכסית או בין אם בתכנון התבליט.

    המעבר בשנים האחרונות של תקני הבנייה הירוקה ובכללי החשיבה המתפתחת בתחום הסביבתי מחייבים את היזמים להתייחס לשטח הפיתוח של המגרש בצורה מאוד מחושבת ולבצע בו תכנון מפורט ומדויק ככה שינוצל וייתן מענה למשתמשי המגרש על כל צרכיהם בין אם זה פנאי צל נוי וכ"ו, על הסנכרון בין דרישות העיריה בנושאי הפיתוח לבין האדריכל של הפרויקט עומד אדריכל הנוף ומייעץ ועוזר בתחום הפיתוח של הפרויקט.

    לכן כל יזם צריך לבחור משרד תכנון נוף על מנת שאדריכל נוף שיהיה אמון על התכנון הנופי ופיתוח השטח בפרויקט.

    כמה עולה תכנון נוף דרך משרד אדריכלות נוף?

    תכנון נוף שמבוצע על ידי אדריכל נוף עולה בהתאם לסוג הפרויקט, המחירים של אדריכלי נוף משתנים בין פרויקט לפרויקט ומתכללים את זמן העבודה, מורכבות הפרויקט, צרכי הלקוח וכמובן גם את כמות הניסיון של אותו אדריכל נוף, תכנון נוף פשוט של מגרש קטן יכול לעלות כמה אלפי שקלים ותכנון מורכבים יותר יכולים להגיע לכמה עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים לפרויקט.

    חשוב להבין כי היכולת של אדריכל נוף להשתלב בפרויקט קשורה בקשר ישיר בצרכים של אותו פרויקט וברצון של היזם שאדריכל הנוף יכתיב את הפיתוח והשטחים החיצוניים במגרש.

    מה כולל תהליך תכנון נוף?

    תהליך של תכנון נוף הנעשה על ידי אדריכל נוף מטעם משרד אדריכלות נוף מתחיל בתכנון תוכנית הפיתוח הראשונית של המגרש ואישורה בעיריה במחלקת סביבה על ידי אדריכל הפרויקט, אדריכל נוף יודע להתאים עצים למגרש ולמזג האוויר במקום בו מבוצע הפרויקט, יש לו את הידע הנדרש על מנת לתכנן את שיפועי וניקוזי המגרש ואיך לסנכרן נכון את אותם אלמנטים עם הצמחייה והשבילים בצורה מדויקת.

    ניתן לקבל מעבר לייעוץ פיתוח נוף גם ממש תכנון נופי והמלצות על סוגי השקייה וסוגי צמחייה בשטחי הגינון של המגרש, הכל תלוי במה הצורך של היזם ומה מוסכם על היזם ומנהל הפרויקט בהסכם עם המשרד.

    איך לבחור משרד אדריכלות נוף מתאים לפרויקט שלי?

    משרד אדריכלות נוף יכול להוות נדבך חשוב בתכנון של הפרויקט ובכוחו לחסוך ליזם ולקבלן המון כסף בעת הביצוע, יש להתחשב בניסיונו של היועץ ובהמלצות שקיבלנו על אותו אדריכל נוף מיזמים אחרים שעבדו איתו בפרויקטים דומים.

    חשוב לשים לב כי ההצעה שמקבלים תואמת את הצרכים שלנו וכוללת את כל מה שנצטרך להעביר לאישורי העיריה וכ"ו. המחיר בתכנון האדריכלי של הנוף יכול להיות קטן לעומת ההבדל במחירי הביצוע בין תוכניות נוף שונות ולכן חשוב לא ללכת בצורה בטוחה על ההצעה הזולה ביותר.

     

    מהי אדריכלות נוף?

    אדריכלות נוף היא מקצוע הכרוך בתכנון, תכנון וניהול של הסביבה הבנויה והטבעית. הוא מקיף מגוון רחב של דיסציפלינות, כולל גננות, הנדסה, מדעי הסביבה ועיצוב עירוני, והוא עוסק ביצירה ובניהול של מרחבים ציבוריים ופרטיים. אדריכלי נוף עובדים על פרויקטים בכל הגדלים, מגינות מגורים קטנות ועד פארקים עירוניים בקנה מידה גדול ומסלולים ירוקים, והם מעורבים בכל שלב בתהליך התכנון, מהמשגה ועד לבנייה.

    אחת המטרות המרכזיות של אדריכלות נוף היא ליצור חללים פונקציונליים, אסתטיים וברי קיימא מבחינה סביבתית. לשם כך נדרשת הבנה מעמיקה של הסביבה הטבעית והבנויה, כמו גם הצרכים והרצונות של האנשים שישתמשו בחלל. אדריכלי נוף חייבים להתחשב בגורמים כמו טופוגרפיה, אקלים, תנאי קרקע, צמחייה וחיות בר בעת תכנון חלל, ועליהם לקחת בחשבון גם את ההקשר החברתי והתרבותי של האתר.

    מהם האתגרים המרכזיים שעומדים בפני משרד אדריכלות נוף?

    אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני אדריכלי נוף כיום הוא הצורך ביצירת שטחים ירוקים באזורים עירוניים. ככל שהערים ממשיכות לצמוח והעיור מתגבר, הופך חשוב יותר ויותר למצוא דרכים לשלב את הטבע בסביבה הבנויה. אדריכלי נוף ממלאים תפקיד מכריע בתהליך זה, בתכנון גגות ירוקים, קירות ירוקים וצורות אחרות של גנים אנכיים המסייעים להכניס את הטבע לעיר. הם גם פועלים ליצירת מסלולים ירוקים ופארקים ליניאריים אחרים המספקים מסדרונות חשובים לחיות בר ומציעים הזדמנויות בילוי לתושבים עירוניים.

    היבט חשוב נוסף של אדריכלות נוף הוא יצירת מרחבים ציבוריים. פארקים, כיכרות ומרחבים ציבוריים אחרים חיוניים למרקם החברתי והתרבותי של קהילה, והם מספקים הזדמנויות חשובות לאנשים להתכנס ולתקשר. אדריכלי נוף חייבים להתחשב בצרכים וברצונות של הקהילה בתכנון חללים ציבוריים, ועליהם ליצור חללים מסבירי פנים ומכילים עבור כל המשתמשים.

    אדריכלות נוף עוסקת גם בשימור ושיקום של סביבות טבעיות. אדריכלי נוף עשויים לעבוד על פרויקטים לשיקום מערכות אקולוגיות שניזוקו, כמו אדמות ביצות או נחלים, או ליצור בתי גידול חדשים לחיות בר. הם עשויים גם לעבוד על פרויקטים לשימור ופרשנות של נופים היסטוריים, כגון שדות קרב או גנים.

    בנוסף לתכנון ולתכנון, אדריכלי נוף עוסקים גם בניהול ותחזוקה של החללים שהם יוצרים. זה יכול לכלול משימות כגון ניהול השקיה ומים, הכנת קרקע, בחירת צמחים וטיפול בהם, וניהול מזיקים. אדריכלי נוף עשויים להיות מעורבים גם בתהליך הבנייה, בעבודה עם קבלנים ואנשי מקצוע אחרים כדי להבטיח שהתכנון מיושם כראוי.

    בסך הכל, אדריכלות נוף היא מקצוע מגוון ומורכב הכולל יצירה וניהול של סביבות בנויות וטבעיות. זה דורש הבנה עמוקה של עולם הטבע וההקשר החברתי והתרבותי של אתר, כמו גם מיומנויות עיצוב חזקות ופתרון בעיות. לאדריכלי נוף יש תפקיד מכריע ביצירת חללים פונקציונליים, אסתטיים וברי קיימא מבחינה סביבתית המשפרים את חייהם של האנשים שמשתמשים בהם.

     

    התקשרו אלינו עוד היום או השאירו פרטים באתר סייפטי סול – פתרונות הנדסה ובטיחות, והצוות המקצועי שלנו יחזור אליכם וייתן לכם את המענה האיכותי ביותר בתחום.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ