לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

מודד פנים

מודד פנים

בתחום המדידות אנו מספקים מדידות ל:

  • מדידות להיתרי בנייה
  • ארנונה
  • רישוי עסקים
  • תשריט בית משותף
  • מדידות לתמ"א
  • ליווי אישי ומקצועי!

מדידת מבנה קיים לכיבוי אש

פתרונות הנדסה ובטיחות מומחית במתן שירותי מדידה בתחומי הנדל"ן והמדידות לרשויות מוניציפאליות, משרדי ממשלה, חברות פרטיות ופרטיים.

החברה מבצעת טכנולוגיות מיפוי ומידע ממוחשב בשכבות GIS, ריכוז מאגרי מידע בנדל"ן קשה, מדידות לצרכי תכנון ופיתוח, קדסטר אנליטי תלת ממדי, פרצלציה, מדידות לצורכי רישום, רישום זכויות הדייר, מדידות אדריכליות.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    לחברה טכנולוגיות וכלים מתקדמים ובעלי מקצוע המומחים בתחומם הכוללים מודדים מוסמכים, מהנדסים אזרחיים, מתכנני ערים, גאוגרפים, מנתחי מערכות, תוכניתנים, שרטטים, סוקרים, מהנדסים גאודטיים ועורכי דין.

    ריכוזם תחת קורת גג אחת מהווה יתרון לביצוע יעיל של פרויקטים רב תחומיים.

    השירות שלנו כולל:

    מיהו מודד פנים?

    מודד הוא בעל מקצוע אשר תפקידו הוא למדוד שטחים לצורך תכנון ובנייה. את התכנון יבצע האדריכל או המהנדס סביב הנתונים שיינתנו לו ולאחר מכן, הבונה (הקבלן, החברה וכל מי שמעורב בתהליך), יוציא את התכנית לפועל בהתאם לנתוני המדידה של השטח.

    ​מודד מוסמך חייב להיות בעל תעודה אשר מעידה על כך שעבר הכשרה ספציפית לעסוק בתחום. המודד יגיע אל השטח כשיש בידיו כלים ייחודיים לצורך ביצוע העבודה ועם ידע אשר צבר הן במהלך הלימודים והן במהלך עבודותיו הקודמות.

    מתי להזמין מודד?

    הזמנת מודד מוסמך יכולה להתבצע בשלבים שונים. בשטחים שבהם עומדים לתכנן בית, בניין ותשתיות, יש צורך במפה מדויקת והמודד יכול לספק אותה. במקרים של ביצוע שינויים במבנה אשר יכולים להשפיע על הסביבה, תיתכן בקשה למדידה וכן ישנם מקרים ספציפיים בהם בשל תקנות וחוקי עזר יש צורך להזמין את המודד.

    ​סוג נוסף של מדידה יכול להיות מדידה של שטח בית או דירה שכבר נבנו. פעולה זו תתבצע לפני שיפוץ, במקרה של הוספת ממ"ד, בעת סכסוכים ולצורך ערעור על תשלום הארנונה. המדידה המדויקת שאותה יבצע מודד מוסמך, תאפשר לך לבצע את השיפוץ במדויק ולהגיש את בקשתך לרשות תוך ידיעה כי גורם מקצועי נמצא לצדך.

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    אילו מדידות מודד מוסמך ראשי לבצע?

    הסמכתו של המודד וכליו מאפשרים לו לבצע מדידות במרחבים פתוחים, מרחבים מורכבים מבחינת הגישה ובמבנים סגורים. בין היתר המודד יכול לבצע את הפעולות הבאות:

    1. ​מדידות לצרכי היתר בניה – מדידות אלו ייעשו עד חצי שנה לפני הגשת התכניות והן חלק בלתי נפרד מהגשתן. על פי המדידה יוכל המתכנן לבצע את עבודתו.
    2. מדידות לצרכי ארנונה – מדידות אלו רלוונטיות בעיקר במקרים של ערעור על צו ארנונה וצורך בהוכחה כי מדובר בחוסר התאמה בין הנתונים במועצה לבין הנתונים בפועל.
    3. הכנת מפות טופוגרפיות – מפות אלו ישמשו גם לצורך היתר בנייה וגם לצורך הקמת תשתיות מסוגים שונים.
    4. מדידות פנים – מדידות של המבנה בחלקו הפנימי יתבצעו לצורך שיפוץ ולצורך תכנון מחדש של הבניין.
    5. מדידת חזיתות – רלוונטי מאד במקרים של מבנים המיועדים לשימור כאשר המהנדס או המתכנן יכול להסתמך על הנתונים שיינתנו לו לצורך תכנון פעולות השימור המיועדות במקום.
    6. מדידות לצורך חוות דעת – במקרה שבו הגיע סכסוך או אי הסכמה לבית משפט ויש צורך במומחה במתן חוות דעת, המדידה תתבצע לצורך מתן החומר.
    7. מדידות לסימון מגרש – בטרם הבנייה יש צור
    8. ך לסמן את המגרש ותפקידו של המודד לסמן גבולות חלקה, קווי בניין, מיקום כלונסאות ומתווה.

    ​חתימה בסיום המדידה

    לאחר שהמודד לקח את כל הנתונים הנדרשים לו מהשטח, הוא יכין מפת מדידה ויחתום עליה. ללא חתימה, המפה לא תהיה קבילה ולא תהיה לך אפשרות להגיש על בסיסה את תכנית הבנייה, הערעור ועוד.

    אם המדידה מתבצעת לצורך בנייה ושיפוץ, יש להכין אותה בתקופה של חצי שנה לפני הגשת התכנית. כלומר, מפות מדידה אשר נלקחו מעל לחצי שנה לפני הגשת התכנית, לא יוכלו להיחשב לצורך קבלת האישור ויהיה עליך להזמין מודד מחדש.

    מודד מוסמך לא רק לצורך בנייה

    תפקידו של מודד מוסמך הוא למדוד כל שטח שיידרש לו. לכן, אין להסיק כי הוא יכול לבצע מדידות בשטחים המיועדים לבנייה או בבתים המיועדים לשיפוץ. המודד יכול לספק מידע רחב על המקום והוא משתלב בעבודות מסוגים שונים, לרבות: עיצוב נוף, הקמת תשתיות, סלילת כבישים ועוד.

    לרוב, מודד מוסמך אפשר לזהות במהלך עבודתו בשטח. הוא יגיע למקום עם וסט צהוב זוהר ומכשיר המדידה שנראה כעמוד נייד. במהלך העבודה בשטח, מודד מוסמך אוסף נתונים רבים אשר נדרשים לו לצורך הכנת המפה או ציון המפרט על המפה. בין היתר, עליו לדעת מה גודל השטח, להגדיר את נקודות הגבול שלו ועוד.

    ​בסיום עבודת השטח, ייקח המודד את כל הנתונים שאסף ויתחיל לעבוד על עיבוד הנתונים. המודד יסמן במפה את כל הנדרש, כולל שיפועים במקום, הפרשי גובה, גבולות ועוד. בעזרת הנתונים הללו יוכלו אנשי המקצוע הרלוונטיים לבצע את עבודת התכנון, תוך הבנת האתגרים השונים העומדים לפניהם.

    הציוד העומד לרשות המודד

    מאז ומעולם עבודת השרטוט נחשבה לעבודה ייחודית. סימנים לכך שאנשים ניסו למפות שטחים קיימים זה מאות שנים. עם הזמן, כלי העבודה השתכללו ובעשרות השנים האחרונות, ממפות אשר שורטטו באופן ידני תוך שימוש בעפרונות ובהדבקות, אפשר ליהנות היום מהליך אלקטרוני.

    ​היום מודד מוסמך יכול להכניס את הנתונים השונים אל תוכנת מחשב ייחודית, לסמן בה את כל הנקודות שנדרשו ממנו ואף ליצור כמה מפות, על פי הצורך. עם זאת, אפשר להגיד כי עבודת המחשב אינה יכולה להחליף את מיומנותו של המודד, את הצורך לצאת לשטח לאסוף את המידע הרלוונטי והיא לא יכולה להחליף את המקצועיות הנדרשת בעבודה מול התוכנה. בסופו של דבר, ישנה חשיבות עליונה למקצועיות של המודד בהצגת הנתונים. על פי המידע שהוא יאסוף ויציג יתוכננו מבנים, יסללו כבישים, יבנו תשתיות ועוד.

    חיפוש אחר מודד מוסמך

    המקצוע מודד מוסמך מחייב הליך הכשרה ולימוד. אף על פי שמדובר במקצוע אשר הדרישה אליו לעולם לא נגמרת, אפשר לראות בפועל כי תמיד יש צורך במודדים נוספים. הדרישה שלך מהמודד צריכה להיות שיהיה בעל הכשרה מתאימה, ניסיון, שיוכל לספק עבורך את המידע הנחוץ לך באופן ספציפי וכן שייתן לך שירות ראוי.

    ההכשרה של המודד דורשת ממנו להיות בעל תואר אקדמי או ללמוד את התחום במסגרת התואר (כלומר אפשר להשלים את הלימוד). הניסיון מגיע עם השנים ועליך לבדוק בעת הזמנת המודד כי התנסה בעבודות מהסוג הנדרש עבורך. בסיום, על מודד מוסמך להגיש לך את המפות הרלוונטיות עם כל המידע כאשר מודד מנוסה יוכל לדעת בדיוק אילו נתונים נדרשים לך עבור כל סוג של עבודה.

    ​אם יש לך צורך במציאת מודד מוסמך עבור מתן עדות, כדאי לבדוק מהו הניסיון שלו, מה כולל התהליך וכן מה יוכל לעשות למענך (ועם זאת לזכור כי הוא לא יכול לשנות את הנתונים הקיימים אלא עליו להציגם בצורה מקצועית).

     

     

    שאלות תשובות מודד מוסמך

    מי צריך מודד מוסמך?

    מודד מוסמך צריך כל מי שמתכנן פרויקט בנייה, או מתעסק בצורך למדוד שטחים ומרחקים באופן מדויק. בכל פרויקט בניה ישנו כיום מודד מוסמך כבר משלב הכנת הגרמושקה עד ביקורת הביצוע ומדידת האתר שנבנה. בנוסף מודד מוסמך גם מבצע מדידות לצורך תוכניות מפורט, מדידות לבדיקת תשלומי ארנונה, מדידות חלוקת מגרשים, מדידות לצורכי סניטריה ועוד. מודד מוסמך הוא ישות מוסמכת מטעם הרשות לבדוק ולהוציא תרשים מדידה חוקי וכביל

     

    מי מוסמך לבצע מדידות?

    מודד מוסמך הוא אך ורק מי שיש לו תעודת מודד מוסמך והסמכה ממרכז המיפוי. מדידה מדויקת היא בעלת משמעות חשובה, ומודד מוסמך הוא איש אשר חתימתו על המדידה מהווה תוקף חוקי למידות שנמדדו במגרש, המודד חייב להיות מדויק ולעבוד על פי פקודת המדידות ובעזרת מכשיר המדידה 

     

    כמה עולה מדידה של מודד מוסמך?

    עלות המדידה של מודד מוסמך משתנה ותלויה במספר פרמטרים שונים, ראשית סוג הפרויקט וסוג המדידה המבוצעת, יש הבדל מהותי בין מדידה תוך מבנית למדידה חוץ מבנית, מדידה לצורך הכנת גרמושקה שונה במהותה ובהיקף העבודה ממדידת מתווה יסודות למבנה. יש גם הבדל בין מודדים מבחינת איזורים בארץ ושנות ותק ונסיון. רוב עבודות המדידה נעות בין הסכומים 1000-4500 תלוי במודד ובאופי המדידה, פנו אלינו עוד היום באתר לקבלת הצעת מחיר משתלמת וליווי מקצועי ואדיב.

     

    מה כולל תהליך המדידה של מודד מוסמך?

    כל סוג מדידה הינו שונה, ובעל אלמנטיים ייחודים, אך המשותף בין תהליכי המדידה הוא הגעת המודד וצוותו לשטח עם ציוד המדידה הנדרש, מיקום הציוד על פי הצורך בשטח הנמדד, ביצוע מדידות ורישומים תוך כדי המדידה ולאחר מכן הפקת מפת מדידה חתומה על ידי המודד.

     

    איך לבחור מודד מוסמך?

    מודד מוסמך צריך לבחור על פי מספר פרמטרים, ראשית חשוב לוודא כי המודד מוסמך ובעל התעודות המתאימות.

    שנית, מודד מוסמך טוב יוכל למסור לכם ממליצים על עבודתו, לכן אם הגעתם למודד מוסמך בעצמכם וגם אם על ידי המלצה, אתם יותר ממוזמנים לבקש מהמודד המלצות או מספרי טלפון של אנשים שכבר עבד איתם על פרויקטים דומים בעבר.

    יש לשקול את המחיר על בסיס מספר הצעות של מודדים, לא בהכרח מודד מוסמך זול יותר יבצע את העבודה בצורה איכותית יותר, וכמובן שגם המודד היקר ביותר לא בהכרח ייתן ערך משמעותי יותר מכל שאר המודדים.

    תתייעצו עם המודד ותשמעו את דעתו בשיחת הטלפון, אם יש לכם המלצות על מודד ממכרים זה סימן מעולה, תעזרו בהמלצות הללו.

    חשוב להבין כי יש המון סוגי מדידות וכי חשוב מאוד שהמודד יהיה בקיא בסוג המדידה הספציפי שאתם דורשים ומוציא לכם הצעה בהתאם שכוללת גם לקיחת אחריות במקרה של נזק שנעשה עקב מדידה רשלנית. מוזמנים לפנות אלינו באתר ואנחנו נייעץ לכם בכל הנוגע למודד מוסמך ולצרכים שלכם בפרויקט.

     

     

    מתכננים להוסיף חדר בטחון לבית או לשפץ? מודד מוסמך יוכל לסייע לכם לתכנן את השיפוץ בצורה מדויקת ולחסוך מכם טעויות ועגמת נפש.
    שיפוצים תמיד מביאים איתם תחושה של התחדשות ושינוי, ומוסיפים התרגשות לאוויר. אנחנו בחברת "פתרונות הנדסה ובטיחות" יודעים איך זה עובד. בהתחלה אתם מתרגשים ומחכים בכיליון עיניים לראות את התוצאות הסופיות של השיפוץ, ולאחר מכן מתחילים להופיע חששות ושאלות רבות, לגבי עיכובים ובעיות שיכולים להיווצר, הוצאות כספיות שלא לקחתם בחשבון ופרטים רבים אחרים המאפיינים תקופת שיפוצים.
    בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לא, אין לנו שירותי שיפוץ מהירים להציע לכם, אבל באמצעות הזמנה מוקדמת של מודד מוסמך מחברתנו, תוכלו להיות רגועים שהשטח נמדד היטב, כך שתוכלו להתחיל לתכנן את השיפוץ בצורה מדויקת ולקבל בהקדם אישור מהרשויות.
    איך נוכל לעזור לכם?
    בתחילת שנותיה של מדינת ישראל שיטת הבנייה לא כללה בניית חדרי ביטחון (ממ"ד) בכל דירה, אך כיום זוהי אחת מהדרישות המתנות את קבלת האישור. כמו כן, כל מי שחי בישראל יותר מעשור יודע, שלחדר ביטחון בבית יש יתרונות רבים, כאשר בראש היתרונות ניצבים הנוחות והאפשרות לשמור על ביטחונם של דיירי הבית, מבלי לרוץ לחדר המדרגות או למקלט השכונתי בכל פעם שיש אזעקה. לכן, אם אתם מתכננים לבנות ממ"ד או לערוך שיפוצים אחרים הכוללים תוספות בנייה, תזדקקו לקבלת היתר מהרשויות. כאן נכנס מודד מוסמך.
    אנו בחברת "פתרונות הנדסה ובטיחות" מתמחים במתן שירותים גם ללקוחות עסקיים וגם לאנשים פרטיים, הנמצאים בדיוק בנקודה בה אתם נמצאים, רגע לפני תחילת השיפוצים תוכלו לתאם מולנו הגעה של מודד מוסמך, שיגיע לשטח ויבצע מדידות מדויקת, על פיהן תוכלו לשבת עם אדריכל או מעצב פנים ולבנות תכניות שיפוץ מסודרות. שירותיו של מודד מוסמך נדרשים לא רק במקרה של שיפוצים ותוספות בנייה, אלא גם כאשר יש לכם עניין לערער על גובה תשלום הארנונה שאתם מתבקשים לשלם, או כדי לפתור סכסוכים לגבי גבולות שטח. במקרים אלו, תוכלו לקבל את חוות דעתו המקצועית של מודד מוסמך בכתב, ואת זה תוכלו להציג לצד השני. מניסיוננו, הצגת חוות דעת של מודד מוסמך מונעת וויכוחים וסכסוכים מיותרים במקרים רבים.
    למדוד פעמיים, לחתוך פעם אחת
    מכירים את המונח: "למדוד פעמיים, לחתוך פעם אחת"? זה בדיוק המוטו שמלווה אותנו. כשאנחנו שולחים אליכם מודד מוסמך, אתם יכולים להיות רגועים שהוא יבצע את המדידות בשטח שוב ושוב וירשום את הנתונים רק לאחר שהוא משוכנע כי אלו הנתונים המדויקים. עדיף למדוד פעמיים, מאשר לבנות, להרוס ולתקן שוב ושוב. המדידה המדויקת שיבצע מודד מוסמך, תאפשר לכם להגיש את הבקשה לקבלת אישור לרשויות, ולהיות רגועים שעל הבקשה מופיעים נתונים שביצע מודד מוסמך מקצועי ומיומן, ולכן לא צפויים עיכובים או טעויות. כל זה כמובן, בתנאי שמי שליווה אתכם בתהליך הוא מודד מוסמך ומורשה, שיודע לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ולהקפיד על רמה גבוהה של דיוק וסדר. אל דאגה, אם הזמנתם מודד מוסמך דרכנו, אתם יכולים להיות שקטים שזה אכן המצב.
    העובדה שמודד מוסמך ליווה אתכם, תשפיע גם על קבלת ההחלטה של הרשות לגבי מתן ההיתר, וזה יסייע לזרז את התהליך וימנע מכם עגמת נפש וטרחה, הקשורים להגשה חוזרת של אותם מסמכים שוב ושוב.
    אנחנו בחברת "פתרונות הנדסה ובטיחות" מאמינים שבאמצעות הליך תקין ומסודר, הכולל בדיקה של גורם מקצועי כמו מודד מוסמך, תוכלו לקבל את ההיתר שאתם מצפים לו ללא קשיים מיותרים.

    מהי ההסמכה של המודד?

    אחרי לימודי גיאדוזיה מדידה מיפוי והתוויה של תא שטח.
    מודד מוסמך אך ורק מטעם לשכת המודדים הממשלתית וזאת לאחר סטאז' של שנתיים ובחינות הסמכה.
    לי
    כיצד אפשר לדעת כי המודד מתאים לעבודה הנדרשת? אלו מדידות יכול המודד לבצע? מהי משמעות החתימה על מפת המדידה?
    מודד הוא בעל מקצוע אשר עבר הכשרה לעסוק בתחום ובידו ידע וכלים ליצור מפות. המודד יכול לשמש אותך, אם רכשת שטח וברצונך ליצור תכניות בנייה, הוא יכול לשמש קבלנים, יזמים ועיריות. המודד משתלב בעבודות שונות, חלקן פרטיות, חלקן ציבוריות וחלקן דורשות התמחות מיוחדת וזאת בשטחים גדולים ובפרויקטים מורכבים.

    מציאת מודד מוסמך המתאים לעבודה הנדרשת לך

    המודד המוסמך שנדרש לך הוא מודד שעבר הסמכה לעבוד בתחום ועם ניסיון בעבודות דומות לאלו שיש לך צורך בהן. אם יש לך צורך במדידות שיעברו לגורם המתכנן, חשוב שהמודד יהיה בעל ניסיון בהכנת מפות לתכנון בנייה, אך אם יש לך צורך במדידות שישמשו אותך בבית משפט, מול העירייה או במקרה של סכסוך שכנים.

    המדידות השונות אותן המודד יכול לבצע

    מודד מוסמך יכול לבצע עבודות מדידה שונות, בהן מדידות לצורך תכנון הבנייה, לצורך קבלת היתר, מדידות פנים ומדידות חזיתות, מדידות של סימון המגרש כך שהקבלן יוכל לעבוד, הכנה של מפות טופוגרפיות ומדידות המיועדות לחוות דעת משפטית. ההחלטה אילו מדידות לקחת ואילו נתונים יהיה על המודד לאסוף תלויה בסוג העבודה.

    חתימה על מפת המדידה

    בסיום עבודתו יהיה על המודד לחתום על המפה. החתימה תשמש כהבטחה לכך שהנתונים אכן תקינים והיא הסימן לגורמים המאשרים את הפרויקט כי הנתונים רלוונטיים. כמו כן, עלייך לדעת כי אם ברצונך להגיש תכניות בנייה לצורך אישור הוועדה, עלייך לדעת כי המדידות צריכות להילקח עד חצי שנה לפני הגשתן. אם יהיו לך עיכובים בתכנון הדרישה יכולה להיות לבצע מדידות חוזרות.
     האם עבודות המדידה מתבצעות רק בשטח הפתוח? מתי יש להזמין את המודד?
    מודד מוסמך הוא בעל מקצוע אשר עבר הכשרה נקודתית המאפשרת לו למדוד שטחים וליצור מפות המשמשות לתכנון אדריכלי ותכנון עבודות תשתית. על מנת לעבד את נתונים השטח השונים מחולקת עבודתו של המודד לשניים, החלק הראשון מתבצע בשטח, כאשר המודד משתמש בכלים מיוחדים המאפשרים לו להבין את הטופוגרפיה המדויקת של המקום המבוקש ובחלק השני הוא עובד מול תכנת המחשב, מעבד את הנתונים ויוצר את המפה.

    לא רק עבודות מדידת שטח

    חלק נכבד מעבודתו של המודד מתבצע בשטח הפתוח. שטח זה יכול להיות בגודל של מגרש בנייה והוא יכול להיות שטח חקלאי גדול ושטח בו מתוכננות להיות מונחות תשתיות. בנוסף לכל אלה, יכול המודד להתבקש לבדוק נתונים בשטחים סגורים ומצומצמים כמו בדירות ובתוך המבנים. לרוב בקשה זו תגיע בעקבות צו ארנונה חדש המשנה את התשלומים הפרטיים והצורך לערער על נתוני העירייה.

    הזמנת מודד מוסמך

    הזמנה של המודד תתבצע כאשר יש צורך בנתוני שטח אמתיים. הוא יכול להגיע בשלב התכנוני כדי להכין לאדריכלים או למהנדסים מפות שעל סמך נתוניהן יוכלו לתכנן את המבנה או הנחת התשתית, הוא יכול להגיע בשלבים הראשונים של הבנייה או הנחת התשתיות כדי לסמן את גבולות השטח והנקודות החשובות בתוכו והוא יכול להגיע לאחר הבנייה אם יהיה צורך ויעלה חשד שהבנייה לא התבצעה בגבולות הנכונים והדבר הוביל לסכסוך שכנים או מול העירייה.

    בחירת מודד המתאים לעבודה הנדרשת ממנו

    מודד מוסמך יכול לבצע את עבודת המדידה המוכרת ובסופה לחתום על המפות השונות. עם זאת, אם יש לך צורך במדידות מורכבות או צורך בבעל מקצוע שיוכל לתת עדות אם תהיה דרישה לכך בבית המשפט, חשוב למצוא מודד עם ניסיון בתחום זה.
    מיהו מודד? במקרה של בנייה, מתי יש להזמין אותו? אלו נתונים מתקבלים לאחר העבודה?
    עבודתו של המודד המוסמך היא עבודה מעניינת הקשורה בטופוגרפיה. המודד מגיע אל השטח עם ידע רב בתחום וכלים מתאימים ואוסף את הנתונים הנדרשים לו בהתאם לבקשה של הלקוח. לאחר מכן, הוא משתמש בתכנת מחשב, מעבד את הנתונים ויוצר את המפות הנדרשות ממנו.

    מי יכול להיות מודד מוסמך?

    מודד הוא רק בעל מקצוע שקיבל הסמכה לעבוד בתחום. לא כל מי שמחזיק בציוד או מכיר מעט את התכנות הנדרשות יוכל לספק את הנתונים הנדרשים לך ובוודאי שלא לחתום על המפות השונות. התפקיד של המודד חשוב מאד בכל הליך בנייה, הנחת תשתיות ועבודות נוספות ויהיה עליו ללוות את הפרויקט ולחתימתו יש משמעות לצורך קבלת אישור לצאת לדרך איתו.

    באיזה שלב של הבנייה יש צורך במודד?

    מודד מוסמך ישתלב בכמה נקודות של הבנייה. עוד לפני התכנון יהיה עלייך להביא לאדריכל או למהנדס את המפות המעודכנות של השטח ויש לציין כי שני אלו לא יוכלו לבצע את המדידה בעצמם. לאחר מכן יהיה על המודד לסמן את גבולות המגרש ומיקום הכלונסאות כדי שהקבלן יוכל לדעת את גבולות עבודתו ולעתים יהיה צורך שיגיע לבדיקה בסיום התהליך.

    אלו נתונים יעביר אלייך המודד?

    התשובה לשאלה זו טמונה בצורך שהוגדר מראש. אם יש לך צורך במפות לצורך תכנון המבנה, מודד מוסמך יבצע זאת, אם הבנייה בתחילתה הוא יסמן את מיקום הנחת הכלונסאות ואם יש לך צורך בנתונים אשר ישמשו לערעור על צו ארנונה או לצורך פתרון של סכסוך שכנים, הוא יעביר את הנתונים הנדרשים. עבודתו של המודד מגוונת והנתונים שהוא יספק לך תלויים בצורך שלך.
    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ