לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

מדוע מומלץ לעבוד עם חשמלאי מוסמך מקצועי?

האם ישנה חובה חוקית לעבוד עם חשמלאי מוסמך מוסמך? מתי יש ליצור קשר עם חשמלאי מוסמך? האם כל חשמלאי יכול לאבחן את תשתיות החשמל שלך? האם יש צורך בשירותיו של חשמלאי מוסמך מוסמך לאחר הקמה של תשתיות חשמל?

מטרתו של חשמלאי מוסמך היא לוודא שתשתיות החשמל אשר קיימות בנכס מתאימות לאופי השימוש בו ועומדות בסטנדרטים הבטיחותיים. כדי לבצע עבודה זו על חשמלאי מוסמך לעבור הסמכה והכשרה ולהחזיק ברישיון מתאים. הסמכה מקצועית מתאימה והיכרות עם הליקויים הנפוצים והמאפיינים של תשתיות החשמל השונות מסייעות לחשמלאי מוסמך מקצועי להבין האם מערכות החשמל יתפקדו בצורה תקינה או יהוו סכנה. בחירה נכונה של חשמלאי מוסמך לא רק תעזור לך להגן על כל המבקרים בנכס, היא גם תוודא שהגופים הרשמיים יספקו לך את הרישיונות להשתמש בנכס.

בחינה של חשמלאי מוסמך מוסמך היא חובה חוקית

החוק מחייב כל נכס אשר פועלות בו תשתיות חשמל ומערכות נלוות לעבור בחינה יסודית של חשמלאי מוסמך המוסמך לאבחן מערכות מסוג זה. ללא אישור של חשמלאי מוסמך לא ניתן לקבל אישורים מתחנות כיבוי האש השונות, העירייה ולעיתים אף מחברות הביטוח. כבר במהלך שיחת הטלפון הראשונית עם חשמלאי מוסמך יש לתאר את תשתיות החשמל שלך ואת השלב בהקמתן ובתפעולן שבו המבנה נמצא – ולוודא שאיש המקצוע מוסמך ומחזיק בציוד המתאים כדי לאבחן מערכות מסוג זה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    כדאי לדעת: רמת ההסמכה הגבוהה ביותר של חשמלאי מוסמך היא מהנדס חשמלאי מוסמך סוג שלוש וחשמלאי מוסמך אשר מחזיק בה יכול לאבחן ואף לתכנן ולפקח על ההקמה של כל עבודת חשמל כולל תחנת כוח גרעינית.

    לעבוד עם חשמלאי מוסמך מתאים

    מכיוון שישנן שלוש רמות בהסכמה של חשמלאי מוסמך, חשוב מאוד לוודא שהדו"ח אותו יספק בודק החשמל בסוף הבחינה יהיה תקף בכל הגופים הרשמיים. עבודה עם חשמלאי מוסמך אשר אינו מוסמך אינה רק מעכבת את לוחות הזמנים ומייקרת את תהליך קבלת האישורים, היא גם שמה אותך ואת כל האנשים אשר ישתמשו בתשתיות החשמל שלך בסיכון.

    חשמלאי מוסמך – להדליק את האור בלי לפחד

    ישנם מקרים שבהם לא בטוח האם ישנה חובה חוקית להזמין בדיקה של חשמלאי מוסמך מקצועי, לדוגמה במקרים של מעבר ידיים של נכס או כאשר תשתיות החשמל לא עודכנו כבר תקופה ארוכה. בחינה של מערכות החשמל על ידי חשמלאי מוסמך היא קריטית על מנת למנוע אסונות, לוודא שהשימוש בתשתיות החשמל מתאים ליכולות שלהן ולהתריע על נקודות תורפה שלהן. כמו כן, בדיקות שגרתיות של מערכת החשמל שלך יוודאו שביקורות מטעם חברת החשמל לא יכניסו אותך למצבים לא נעימים או יפגעו בפעילות שלך.

    כיצד יש לבחור חשמלאי מוסמך?

    מעבר לכך שעל חשמלאי בודק להחזיק ברישיונות ובהסמכה המתאימים לתשתיות החשמל בעסק שלך, עליו להיות אמין. חשמלאי מוסמך אשר מגיע מחברה מוסמכת הנושאת באחריות על הדוחות אותם הוא מספק יהיה האפשרות האמינה ביותר וגם לו יהיה את הציוד המתקדם ביותר. כמו כן, מומלץ לעבוד עם חשמלאי מוסמך אשר מספק ליווי, מסביר לך את הנתונים בצורה שניתן להבין ויכול לספק לך סיוע בעתיד.

    חשמלאי מוסמך מטעם פתרונות הנדסה ובטיחות

    פתרונות הנדסה ובטיחות היא חברה מקצועית ומנוסה אשר מספקת פתרונות לבעיות הנדסה ובטיחות לעסקים בכל גודל ולאנשים פרטיים בכל רחבי הארץ. אנחנו לוקחים את האמון של הלקוחות שלנו בכובד ראש ומבינים שאנחנו כאן כדי למנוע אסונות ולכן אנחנו לא מוכנים להתפשר על תהליכי העבודה שלנו.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ