לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות בעבודה

בכל שנה, אפשר לשמוע על הרוגים ופצועים שנפגעו במקום עבודתם. מקרים רבים ניתנים למניעה על ידי שימוש בציוד נכון והדרכה מקדימה. בטיחות בעבודה היא נושא רחב וחשוב שכל ארגון, עסק, קבלן, מרכז מסחרי ועוד, חייב לשים לנגד עיניו.

הפיכת מקום העבודה למקום בטוח

תאונות עבודה ופגיעות יכולות להימנע דרך הטמעת תהליכים בתוך מקום העובדה ואילו מתבצעים דרך התייחסות לכמה מרכיבים ואנו נשמח לבדוק יחד איתך אם הם מתקיימים אצלך וכיצד ניתן לשפרם:

  • איתור מפגעים – באחריות מקום העבודה לאתר מפגעים אשר יכולים להוביל לתאונות עבודה ולנזקים לבריאות העובדים. בין אם מקום העבודה הוא בניין והעבודה היא בגובה, מפעל אשר כולל חומרים מסוכנים ובין אם מדובר במשרד גדול, יש לדאוג שאדם מקצועי יבדוק את השטח, יאתר מפגעים ויתריע כך שמקום העבודה יטפל בהם וימנע אסון.
  • שימוש בציוד מגן – חובה להשתמש בציוד מגן. בטיחות בעבודה משמעותה להגן על העובדים ועל העוברים ושבים באזור. בעבודות במפעלים יש להשתמש בציוד מגן לידיים ולעיניים, בעבודה בבניין חובה לחבוש קסדה ולבדוק בכל עבודה איזה ציוד מגן נדרש ולשים לב כי הוא עומד בתקן, בתוקף ואינו נפגע לאורך השימוש.
  • הכשרת צוות חירום – מצב חירום הוא כמובן אינו שגרתי ועם זאת חשוב מאד להיערך אליו. על העובדים לדעת היכן נמצאים מתקני כיבוי אש, כיצד עליהם להגיב במקרה של שריפה, מלחמה, רעידת אדמה וכל אסון. על מקום העבודה לדאוג שיהיו בעלי תפקידים שיוכלו בעת הצורך להיות בקשר עם אנשי הביטחון ולסייע לצמצם פגיעות.
  • הדרכת עובדים לבטיחות – לעתים, מניעת אסון היא עניין של ידע והבנה של העובדים ועל כן חשוב לבצע הדרכות קבועות במקום העבודה.

בטיחות בעבודה היא קריטית, הן לפעילות עסקית תקינה והן לחיי העובדים ובני משפחותיהם. רוצה לדעת כיצד יש לדאוג לעבודה בטוחה ולהישאר בראש שקט? המומחים שלנו ממתינים לפנייתך כעת!

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    חשיבות הדרכת העובדים בתחום בטיחות בעבודה

    חלק מתאונות העבודה נגרמות בשל טעות אנוש ויכולות להימנע בעזרת הדרכה נכונה. פגיעות ותאונות יכולות להיגרם בשל סיבות רבות כאשר ככל שיש לעובדים יותר ידע וככל שמקפידים לבצע ריענון של המידע, כך קל יותר למנוע את הפגיעות וליצור סביבת עבודה בטוחה.

    את ההדרכה על בטיחות בעבודה יכול לבצע איש מקצוע שאינו שייך אל מקום העבודה ושזוהי המומחיות שלו. גם במקומות שבהם ישנו אחראי על הבטיחות, מומלץ לשקול להביא מנחה חיצוני אשר יוכל במקצועיות להתחבר אל העובדים, להסביר להם את הנזקים שיכולים להיגרם במסגרת העבודה וללמד אותם כיצד ניתן למנוע אסון.

    באחריותך למנוע אסון

    כמנהל, מנכ"ל, בעלים, כקבלן וכיועץ בטיחות, בריאות ושלום העובדים נמצאים באחריותך. ברור כי אסונות יכולים לקרות, אך היום ידוע כי רוב האסונות נגרמים בשל טעויות אנוש ויכולים להימנע. עלייך לשים לב כי מקום העבודה בטוח, שציוד המגן בו משתמשים העובדים נמצא במצב טוב ועלייך לדאוג שלעובדים שלך יהיה את כל הידע הנדרש כך שיאמצו תפיסת בטיחות במקום העבודה.

    היכולת למנוע אסון קיימת ומתחילה בניתוח תהליכים, סיכונים ואימוץ פעולות מניעה. עם זאת, אין צורך שיהיה לך באופן אישי את כל הידע בתחום וחברת פתרונות הנדסה ובטיחות יכולה לסייע לך לאתר מפגעים ולהדריך אותך ואת עובדייך לעבודה נכונה.

    אנו רוצים להוביל תהליכי בטיחות בעבודה

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות שמה לעצמה למטרה לשפר את תהליכי הבטיחות במקומות העבודה. אנו נותנים שלל פתרונות וכולם תחת קורת גג אחת. מייעוץ, ליווי, הכנת תיק שטח, התנהלות מול הרשויות השונות והדרכות במקום העבודה, את כל השירותים נשמח להעניק לך מתוך מטרה לשמור עלייך ועל עובדייך. ליצירת מקום עבודה בטוח והגנה על עובדייך, זה הזמן ליצור קשר ולראות כיצד נוכל לסייע.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ