לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש מתי ליצור קשר?

באיזה שלב במהלך הבנייה יש ליצור קשר עם יועץ בטיחות אש? אילו שירותים מספק יועץ הבטיחות? מה היא העלות של הרכבת תיק בטיחות באש למבנה? והיכן ניתן לאתר יועץ בטיחות לקראת ביקורת של בית העסק?

תפקידו העיקרי של יועץ בטיחות אש הוא לספק לך, לעובדים וללקוחות שלך סביבה בטוחה. בעזרת הכשרה מתאימה, כלים טכנולוגיים מתקדמים והרכבת תכנית בטיחות באש אשר מתאימה לצרכים שלך, יועץ הבטיחות יוכל לעזור לך למנוע אסונות ולהימנע מטרגדיות אנושיות, כלכליות ועסקיות. שירותיו של יועץ לבטיחות אש רלוונטיים לכל שלב בעסק שלך ולכל סוגי העסקים מאחר שמעל כולם מרחפת סכנת השריפה ויש למנוע אותה ולהתכונן אליה. מעבר לכך, גופים ממשלתיים רבים דורשים מבית העסק שלך לספק תיק בטיחות באש ומסמכים נוספים אשר מראים שבית העסק שלך הוא בטוח לחלוטין ועומד בכל התקנות.

יועץ בטיחות אש במהלך שלבי הבנייה

היעזרות ביועץ בטיחות אש מקצועי ומיומן במהלך שלבי הבנייה של מבנה למטרות מגורים או עסקים תעזור לך לבנות מבנה בטוח ולחסוך סכומי כסך משמעותיים. בעזרת ביקורת והכוונה של תהליכי הבנייה והסבת תשומת ליבך לתקנות שבהן החוק דורש מהמבנה שלך לעמוד, תהליך הבנייה שלך יהיה נכון יותר מבחינה בטיחותית ולא יעוכב על ידי גורמים שונים. חוות הדעת של מומחה בטיחות אש תוכל לעזור לך לבחור את מיגוני האש הרלוונטיים לצרכים של הבניין ולהגבלות שלך ואף תוכל לחשוף בפנייך אפשרויות שלא ידעת על קיומן. מומלץ מאוד לבקש מיועץ הבטיחות להעביר ביקורת ולסייע לך במהלך תכנון הפרויקט ותחילת שלבי הבנייה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    סיוע של יועץ בטיחות להנפקת טופס 4

    טופס 4 הוא הטופס אשר חותם את תהליך הבנייה שלך ומאשר כי המבנה שלך ראוי למגורים. כדי שיתאפשר לך להתחיל ולאכלס את הבניין שלך עליך להוכיח, בעזרת יועץ בטיחות אש מומחה ומוסמך, שהמבנה שלך בטוח וכי מיגנת את כל נקודות התורפה שלו. מנהלי פרויקטים אשר אינם יוצרים קשר עם יועץ לבטיחות אש בזמן מגיעים למצב שבו המבנה עומד אך לא ניתן לאכלס אותו, או אפילו, מצבים בהם יש לבצע תיקונים ושיפוצים כדי שהמבנה יעמוד בתקנות הקבועות בחוק. יועץ בטיחות אש מקצועי יוכל לבצע אבחון של המבנה שלך, לבנות עבורך תיק בטיחות אש ולעזור לך בהתמודדות עם הגופים הרלוונטיים.

    יועץ לבטיחות אש גם לאחר שיפוץ?

    אנשים רבים אינם יודעים זאת אך, החוק והבטיחות באש מחייבים לעדכן את תקנות האש ולבצע ביקורת יסודית של המבנה לאחר כל שינוי. מומחה בטיחות אש יוכל לעזור לך לוודא שהשיפוץ לא יעלה לך בסכנה לחיי הדיירים במבנה או הרכוש הנמצא בו ואף יוכל לייעץ לך כך שהשיפוץ יעלה את רמת בטיחות האש של המבנה שלך. ביצוע שיפוץ ללא התייעצות עם מומחה לבטיחות באש הוא מסוכן, לא מומלץ ובמקרים רבים גם לא חוקי.

    פתרונות הנדסה ובטיחות

    פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ היא חברה אשר מתמחה בייעוץ, ליווי ומציאת פתרונות איכותיים בנושאי בטיחות בעבודה בכלל ובטיחות באש בפרט לעסקים בכל רחבי הארץ. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר את פרטי ההתקשרות שלך באתר, לספר לנו על הפרויקט או העסק שלך ולתת לנו לעזור לך לוודא שהוא ימשיך לפעול לשנים ארוכות ולוודא שלא יתרחשו אסונות בהמשך הדרך. כבר במהלך שיחת הטלפון הראשונה נוכל לענות על כל השאלות שלך בנוגע להגעת יועץ בטיחות אש למבנה הדרוש.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ