לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש למניעת אסונות

הדרך הטובה ביותר לטפל במקרי שריפה היא למנוע אותה. מקרים רבים של דליקה בתוך מבנה יכולים להימנע בעזרת תפקוד נכון, הבנה של הסכנות הקיימות במקום והצבת אמצעי מיגון מתאימים. אם תפקידך הוא ניהול, אם יש ברשותך עסק, מרכז מסחרי ועוד, עלייך לעשות כל שביכולתך כדי למנוע דליקה ולהגן על עצמך ועל האנשים המגיעים אל המקום.

באפשרותך לפנות אל יועץ מקצועי מומחה בתחום האש שילווה אותך, יבחן את המבנה, יעזור לך לבחור את המערכות הנכונות לך, יסייע לך לדעת כיצד להתנהל בשעת אסון מול כוחות הביטחון וידריך את עובדייך ואת האנשים הרלוונטיים לכך.

מערכות כיבוי אש בתוך המבנה

ההחלטה אילו מערכות כיבוי אש להתקין ולהציב בתוך המבנה צריכה להיות החלטה מקצועית. עליך לדעת כי הציוד ישמש אותך אם יהיה בכך צורך וכי תהיה לו אפשרות לבצע את העבודה הנדרשת. כדי לקבל החלטה איזה ציוד מתאים למקום, יש לבצע סקר מקדים, לזהות מפגעים, לאתר סכנות, להכיר את עולם האש, הבטיחות והאמצעים הקיימים ובהתאם להציב את אמצעי המיגון במקום הנכון.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    אחד מתפקידו של יועץ בטיחות אש הוא לתת לך המלצות על המערכות הנכונות לך. חשוב לדעת כי בעוד במקום אחד ייתכן שמערכות אחדות יתאימו, במקום אחר הן לא יתאימו ויהיה צורך באמצעים אחרים. לכן, מומלץ לפנות אל יועץ בטיחות אש מומחה בעל ניסיון עשיר ולקבל ליווי מקצועי משלב בחינת המקום ועד להצבת האמצעים השונים וביצוע פיקוח תקופתי.

    תפקידם של כוחות הביטחון

    כוחות הביטחון הם האחראיים על תפקוד במקרה של אסון. עם זאת, הם יוכלו לבצע את העבודה טוב יותר ככל שיהיה להם יותר ידע על המבנה, הסכנות שבו, אמצעי ההגנה ויציאות החירום שלו. התפקיד של כוחות הביטחון הוא להגן עלייך ועל האנשים בתוך המבנה והתפקיד שלך הוא לאפשר להם לבצע את העבודה בדרך הטובה ביותר.

    הדרך שלך לעזור לכוחות הביטחון מתחילה בתכנון נכון של המבנה. אם המבנה עוד לא נבנה, יש לבצע את התכנון תוך חשיבה על מה עומד להיות בתוכו וכיצד אפשר ליצור את המקום המוגן ביותר לעובדים ולאנשים שיגיעו אליו. אם המבנה קיים, יש לבחון אילו אמצעי הגנה צריכים להיות בו ולהקפיד להתקין אותם.

    בנוסף לכל אלה, חשוב מאד להכין תיק שטח אשר יעבור אל כוחות הביטחון ויכלול את כל המידע הנחוץ על המבנה, לרבות יציאות החירום שלו, אמצעי המיגון שיש בו ומיהם אנשי הקשר אליהם אפשר לפנות בעת הצורך.

    חשיבותה של ההדרכה מאת יועץ בטיחות אש

    חשוב מאד שכל ארגון, מפעל, מרכז מסחרי ועוד, יבצעו הדרכות לעובדים ולאנשי המפתח. נקודת ההנחה צריכה להיות כי ידע מונע אסון. ככל שהאנשים במקום יידעו טוב יותר כיצד עליהם לתפקד במקרה של שריפה וככל שיידעו מה הם יכולים לעשות על מנת למנוע התלקחות, כך פוחת הסיכון להיווצרות שריפה וכך, במקרה שהיא תפרוץ, יפחתו הנזקים.

    באחריותך להעביר הדרכות לעובדים ולאנשי המפתח. לשם כך ניתן להיעזר בבעל מקצוע מומחה בתחום. יועץ בטיחות אש מנוסה אשר העביר הדרכות רבות, יוכל ללוות אותך גם לצורך הפיכת המקום לבטיחותי וגם יוכל להעביר את הידע הנדרש לעובדים.

    פתרונות הנדסה ובטיחות

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות מעמידה לרשותך יועץ בטיחות אש. החברה מכירה היטב את התחום ותשמח להפוך את המבנה שלך לבטיחותי, למנוע אסון ולאפשר לך לתפקד בצורה המיטבית במקרה של שריפה. זה הזמן להשאיר את פרטיך באתר ולבחון יחדיו כיצד נוכל לעזור.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ