לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש – להגן על העובדים שלך

האש היא אחד הדברים המסוכנים שיכולים לאיים עלינו והתפרצותה היא לא תסריט בלתי אפשרי. רובנו לא חווינו שריפה במקום החשוב לנו כמו הבית ומקום העבודה אך עובדה זו אינה אומרת שאנו לא צריכים להתכונן למצב שהיא תפרוץ, אלא להפך, כולנו חייבים לדעת כיצד לגונן על עצמנו ולקבל את המידע המתאים והרלוונטי למקום בו אנו נמצאים בו ביום יום.

יש לך אחריות כלפי העובדים שלך

ברגע שיש לך עסק, יש לך אחריות כלפי העובדים שלך, הלקוחות שמגיעים אליו, עלייך ועל המבנה. אחריות זו אומרת כי בין היתר עלייך להתייעץ עם יועץ בטיחות אש לצורך תכנון נכון ובדיקה כי העסק שלך מוגן. האחריות האישית מחייבת אותך לוודא כי יש לך את הציוד המתאים להגנה מפני אש ולהדריך את העובדים שלך כיצד לפעול במידה ותפרוץ אש. היועץ יוכל ללוות אותך בכל השלבים ולעזור לך להגן על העובדים, עלייך, המבקרים במקום ועל המבנה.

מה יכול לגרום לדליקה?

העסק שלך יהיה לרוב מקום בטוח עבורך, עבור העובדים ועבור המבקרים במקום. עם זאת, ישנם גורמים שונים שיכולים להוות סכנה וחלקם אינם נראים לעין רגילה. אחד מהתפקידים של יועץ בטיחות אש הוא לבחון את המקום היטב ולאתר את נקודות החולשה הדליקות. בין היתר יש לבדוק:

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ
    • גורמים חיצוניים – ישנם גורמים חיצוניים אשר יכולים להוביל לדליקה וגם אם נראה לך כי אין זו אחריותך להתייחס אל אותם גורמים, עלייך לזכור כי יש לך אחריות לאנשים הנמצאים אצלך ולכן חשוב להבין מהם האיומים שיכולים להיות על המבנה וכיצד יש לפעול במקרה של שריפה או דליקה בסביבת המבנה.
    • נקודות חשמל – נקודות החשמל השונות חייבות להיות בטיחותיות כיוון שהן כולן יכולות להוביל לדליקה אם הן לא בטוחות. מדי תקופה חשוב לבצע סיור במבנה, לבדוק את כל נקודות החשמל ולבחון שאין בהן כל סכנה.
    • חומרים מסוכנים – לא כל מקום עבודה מכיל חומרים מסוכנים אבל אלו שכן חייבים להיות מאורגנים ומוכנים למקרה של דליקה. לצורך כך על העובדים להבין את הסכנות, לדעת כיצד למנוע אותן ולהיות מוכנים למקרה של שריפה מבחינת הבנה כיצד יהיה עליהם לפעול.
    • מערכות קיימות – במבנה צריכות להיות מערכות שונות להגנה מפני אש. חלקן יכולות להיות מערכות התראה אשר יפעלו ברגע שפורצת אש או כשעולה עשן וחלקן יהיו מערכות כיבוי. היועץ יבדוק את המערכות השונות, את מידת היעילות שלהם וייתן המלצות בהתאם לבדיקה.

    יועץ בטיחות אש יכול לבצע גם הדרכות

    תפקידו של יועץ בטיחות אש הוא לעזור לך להגן על המבנה שלך ועל הנמצאים בו. לצורך כך הוא יכול לבחון את המבנה ההנדסי ואת המקום עצמו (כלומר את תכניות הבנייה ואת המבנה בפועל), הוא יכול להתריע בפני סכנות, להמליץ על מתקני הבטיחות הנכונים לך וכמובן להעביר את העובדים הדרכה המותאמת באופן ספציפי לדרישות המקום.

    פתרונות הנדסה ובטיחות

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות שמה לעצמה למטרה להגביר את המודעות לסכנות הנמצאות במקומות העבודה ולהגן עלייך ועל העובדים שלך. אנו עומדים לרשותך עם ניסיון עשיר וידע רב בתחום הבטיחות. יועץ בטיחות אש מטעמנו יגיע אל המקום: מפעל, עסק קטן, חנות, מרכז מסחרי וכל מקום אחר ויבדוק את תקינות הציוד שלך, ייתן המלצות להתקנת ציוד וידריך את העובדים על הגנה מפני אש.

    לפרטים נוספים ובדיקה כיצד נוכל לעמוד לרשותך, זה הזמן ליצור עמנו קשר או להשאיר את פרטייך כאן באתר ונחזור אלייך בהקדם.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ