לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש יכין אותך למקרי אסון

המחשבה על אש אשר תפרוץ במבנה שלך בוודאי נראית לך כמו חלום רע. למעשה, רוב בעלי העסקים, מנהלי מבנים ואחראיים על מרכזים מסחריים, יוצאים מנקודת הנחה שמצב זה לא יקרה ובצדק. מקרים אלה הם נדירים, אך כאשר הם קורים ושריפה מתחילה להתפשט, חובה לפעול בצורה הנכונה ושמערכות הכיבוי יבצעו את עבודתן כראוי. אם יש לך בעלות או אחריות על מבנה, עלייך לדעת כיצד לפעול במקרה של דליקה ושהמקום יהיה מוכן בצורה הנכונה לטיפול יעיל.

ידע יכול למנוע אסון

עלייך לדעת כי ידע, שלך ושל האנשים אשר נמצאים במקום, יכול למנוע אסון. לשם כך עלייך לדעת את הנתונים הבאים:

  • מהן הסכנות העומדות לפנייך – חשוב להבין מהן הסכנות הקיימות במבנה. אם ישנו שימוש בחומרים דליקים, חשוב לדעת מה יכול לגרום לדליקה ואיך למנוע אותה וכך חשוב לזהות כל מרכיב שיכול להוביל לשריפה כדי למנוע אותה.
  • כיצד אפשר למנוע דליקה – עלייך לדעת מהן הפעולות שעלייך או שעל העובדים במקום לבצע ושיכולות למנוע את הדליקה. הפעולות יכולות להיות קשורות בעבודה נכונה, שימוש באמצעי הגנה ושימוש נכון במכשירים השונים.
  • מה מצב הציוד שלך – ציוד כיבוי האש וההתראה חייב לפעול במקרה של אסון ואין זה מספיק שיש לך ציוד אלא עליו להיות תקין ומוכן לפעולה. יועץ בטיחות אש יבצע מדי תקופה בדיקה של הציוד.
  • כיצד עלייך ועל העובדים לפעול בשעת אסון – באפשרותך ובאפשרות העובדים להיות המגנים של המקום ומונעי האסון. הדרכת בטיחות אש היא הדרכת חובה, גם מבחינת החוק וגם מבחינה מוסרית.

יועץ בטיחות אש חיצוני

יועץ הבטיחות באש יכול להיות גם איש מקצוע חיצוני אשר יגיע אלייך לבצע את כל הבדיקות הנדרשות במקום והוא ידריך אותך ואת העובדים שלך. היועץ החיצוני מביא איתו יתרונות רבים, בהם יכולת לאתר את המקומות הבעייתיים, ניסיון עשיר בהדרכות ונכונות להגן על המקום שלך מפני אחת הסכנות המאיימות, סכנת האש.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    התפקיד של היועץ החיצוני הוא להגיע אלייך, לאתר את הבעיות השונות הקיימות במקום, לבדוק את הציוד הקיים שלך, להמליץ ולפעול כדי לוודא שיש לך מקום מוגן. כמובן, היועץ חייב להיות בעל ניסיון עשיר בתחום ולתת לך שירות המותאם למקום שלך.

    האם יש לך צורך ביועץ בטיחות אש?

    ישנם סוגי עסקים שונים אשר זקוקים להזמין יועץ בטיחות אש. בין העסקים הללו נמצאים מפעלים, בתי ספר, אולמות, בתי אבות, מרכזים מסחריים ועוד. הייעוץ יכול לשמש כחלק מתהליך קבלת רישיון העסק, לצורך חידוש של הרישיון וכן הוא יוכל לשמש אותך במהלך ההדרכות השנתיות לעובדים, לאחר שנעשה שינוי במבנה או הכנסת פעילות נוספת למקום. כמו כן, היועץ יוכל להכין עבורך תיק שטח ולהתאים את השירות שהוא ייתן לצרכים שלך.

    מי יכול לתת לך ייעוץ?

    את הייעוץ בתחום האש יכול לתת לך רק יועץ אשר המתמחה בתחום ספציפי זה. לצורך כך, יהיה עליו להחזיק בתעודה המעידה על הכשרתו ובנוסף, מומלץ שיהיה בעל ניסיון עשיר בעבודה הנדרשת ממנו והכרות עם מבנים הדומים לזה שלך.

    נשמח לעמוד לרשותך

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות עומדת לרשותך עם מהנדסי תואר שני וניסיון עשיר. שמנו לעצמנו למטרה להוביל את תחום הבטיחות ולהגן על העסקים, העובדים והסביבה. אנו מספקים שירות של יועץ בטיחות אש חיצוני, לרבות בדיקה מקיפה של המקום, איתור מפגעים וסכנות, מתן המלצות לבטיחות באש, הכנת תיק שטח והדרכות עובדים. נשמח לעמוד לרשותך דרך יצירת קשר או השארת פרטייך באתר.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ