לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש – האחראי הראשי על תחום הבטיחות במבנה שלכם

שריפות אינן נדירות כפי שאנחנו חושבים, בכל יום כמעט מתרחשות שריפות ברחבי הארץ בבתי עסקים, במרכזים מסחריים, במפעלים ולמעשה בכל מקום. האש עלולה לפגוע כמובן בסביבה ובמבנה אבל גם בבני אדם ואפילו לגבות חיי אדם במקרים מסוימים. על מנת למנוע מקרים מצערים כאלו ולהכין את המבנה בצורה הטובה ביותר למיגון נגד האש עלינו להיוועץ באיש מקצוע והכוונה היא לכל יכול מבחינת תחום הבטיחות במבנה וזהו כמובן יועץ בטיחות אש.

כל מבנה והמיגון שלו

ראשית, חשוב להדגיש שכל מבנה דורש מיגון מפני אש ובכל מבנה חייבים להיות אמצעי מיגון ובטיחות שיגדילו את הסיכויים שלנו להתמודד עם האש במקרה שריפה או כמובן למנוע אותה מלכתחילה. שנית, אין ספק שכל מבנה הוא שונה מקודמו ולכן יש חשיבות גדולה להתאמת סוג המיגון וסוג אמצעי הבטיחות ביחס למבנה הספציפי שלכם. ההבדלים נובעים מגודל המבנה, נקודות התורפה במבנה, הפעילות במבנה, מספר האנשים המגיעים אליו בכל יום, הסכנות הספציפיות במקום ועוד. יועץ בטיחות אש יידע להתאים את עבודתו לפי סוג המבנה שנמצא מולו ובהחלט יכול להיות שמה שיתאים למבנה אחד לא בהכרח יתאים למבנה אחר.

פעילות המבנה והחשיבות של הבטיחות במבנה המיועד לילדים

ובכן, כל מבנה חייב לעבור בדיקות קפדניות בכל הנוגע לבטיחות ולמיגון נגד שריפות ובכל מבנה ייבחרו אמצעי הבטיחות המתאימים על ידי יועץ בטיחות אש. עם זאת, ישנו הבדל בגישה של יועץ בטיחות במידה ומדובר במבנה אשר מיועד לילדים כמו בית ספר או גן כי הגורם האנושי לשריפות הוא אחד הגורמים הנפוצים יותר ובמקום המכיל ילדים חשוב לשים על כך דגש גדול יותר. למשל במפעל יש חומרים מסוכנים ודליקים יותר שסביר להניח שלא יימצאו בבגן ילדים או בית ספר אך במפעל גם עובדים אנשים בוגרים שמבינים את הסכנה בעוד בגן או בית ספר ישנם ילדים שלא מודעים בכלל לסכנה של האש ולכן יש נהוג בכל מבנה לפי אופי הפעילות בו ולפי האנשים שנמצאים בו מדי יום.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    עוד צריך לקחת בחשבון שבמידה וכבר פרצה שריפה והתפשטה האש, במקום שבו נמצאים לרוב מבוגרים הם יוכלו להתמודד עם האש באופן טוב יותר מאשר ילדים ולכן ההגנה שמונעת את השריפה מלכתחילה גם צריכה להיות שונה. יועץ בטיחות אש מנוסה ומקצועי יידע בדיוק להתאים את המיגון של השריפות והבטיחות לאופי המקום, התפקיד שלכם הוא רק לבחור את יועץ הבטיחות הטוב ביותר.

    הבדיקה של יועץ בטיחות אש

    המטרה של הבדיקה היא למעשה למנוע שריפות, להציל חיי אדם ולמנוע אסון שאף אחד מאיתנו לא רוצה להיות קשור אליו. בדיקה של יועץ בטיחות אש כוללת בין היתר בדיקה פיזית של המבנה שבה למעשה יועץ הבטיחות מאתר את הסכנות במקום, מציע פתרונות נגד הליקויים השונים, מוצא את נקודות התורפה הבטיחותיות שאף הדיוט לא חשב עליהם, מתאים את סוגי המיגון בהתאם לאופי הפעילות במבנה, מכין את המקום כך שהוא מאפשר לכוחות הביטחון עבודה קלה ופשוטה במקרה של שריפה ועוד. תפקידו של יועץ בטיחות אש נראה לחלקנו אולי מובן מאליו אבל האמת היא שמדובר באחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בכל מבנה.

    לא משנה אם המבנה שלכם כבר עומד או שהוא רק בשלבי התכנון ולא משנה אם כבר יש לכם אמצעי מיגון נגד שריפות או לא – אם אתם רוצים להיות בטוחים שהמבנה שלכם ערוך לכל תרחיש זה הזמן לבדוק. הזמינו יועץ בטיחות אש למבנה שלכם והוא על סמך הידע והניסיון הרב שצבר במהלך השנים יוכל לסייע לכם למנוע את האסון הבא. חברת פתרונות הנדסה ובטיחות שמה לעצמה מטרה להביא את רמת הבטיחות

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ