לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ אינסטלציה

מה השירות של יועץ אינסטלציה כולל?

  • הכנת נספח סניטרי לאישור התאגיד להיתר בנייה על ידי יועץ אינסטלציה מומחה.
  • קבלת אישור מהיר בתאגיד המים להיתר בנייה.
  • הכנת תוכניות עבודה, ביוב מים וניקוז ב 1:50 למכרז ולביצוע.
  • תכנון מתזים וחדרי משאבות לכיבוי אש וצריכה סניטרית.
  • הכנת כתבי כמויות אמדנים ופיקוח עליון על הביצוע.
  • חתימה ומתן אישורים לטופס 4 ואכלוס.


מה כוללת תכנית האינסטלציה?

תוכנית אינסטלציה כוללת בתוכה כמה מרכיבים:

  1. תכנון של צנרת הביוב, דולחין ושופכין מהכלים הסניטריים (כיורים מקלחות ואסלות) דרך קופסאות הביקורת ברצפה והקולטנים עד החיבור לשוחות במגרש ולשוחת הביוב העירונית שמוקצת לאותה חלקה.
    יועץ אינסטלציה יקבל מהאדריכל את המיקום של השירותים / מקלחת / מטבח, וצריך לבצע החלטות איך למקם את צנרת הביוב כך שהוא ינוקז ביעילות הגבוהה ביותר, תוך מזעור אפשרות לתקלות וסתימות אך מתן אפשרות לטפל בתקלות עקב שימוש לא נכון. כל התכנון של צנרת הביוב הדולחין (כיורים מקלחת ומטבח) והביוב ( שירותים) נעשה על פי תקן ההל"ת (הוראות למתקני תברואה). קביעת שיפועים בצנרת פנימית וחיצונית, עומק וקוטר השוחות, סוג הצנרת PVC או HDPE. ועוד.
  2. תכנון של צנרת ניקוז מי גשם, (צמ"גים) , תכנון נכון ועל פי החוק, מונע הצפה במקרה של גשמים כבדים. אסור לחבר צנרת ניקוז מי גשם של גג עם צמ"ג של מרפסת למשל. ישנה כמות מקסימלית של מרפסות שניתן לבצע להם צינור מי גשם משותף. כמות ועוצמת משאבות ניקוז בחניונים
  3. תכנון אספקת מים לצריכה למבנה, שימוש במאגר מים וקביעת נפחו, קביעת הספקים וחיבורים למשאבות. תכנון הגמל מים הראשי למבנה. תכנון נכון של אל חוזרים ומניעת מים חוזרים מנק' סטטיות במערכת, בין אם מדובר במים חוזרים בבריכה או ג'קוזי , או במים עומדים בהידרנטים וגלגלונים לכיבוי אש.
  4. תכנון אספקת מים לנקודות בטיחות אש, תכנון כיסוי מתזים, ספיקות ולחצים למערכת הכיבוי כך שיעמדו בדרישות מכון התקנים, ובדרישות מכ"ר 529 ודרישות יועץ כיבוי אש.
  5. תכנון של מערכות מים חמים במבנה, מערכות סולאריות או חשמליות סגורות או פתוחות, שימוש נכון במשאבות סחרור ועוד.

 

כאמור, מלבד העובדה שהיועץ חייב לדאוג למערכת כיבוי האש במבנה כדי שבמקרה של שריפה האנשים בבניין יוכלו להיות מוגנים – עליו לתכנן ולדאוג גם לשורת מערכות אחרות. במסגרת תפקידו אחראי היועץ על אספקת המים הכללית והחיבור לקו העירוני, מערכת הביוב, תכנון מקיף של ניקוז הגשמים בחורף,ניקוז מערכת המיזוג בצורה תקינה, תכנון מערכת המתזים במידה ואכן קיימת במבנה וכו'.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    תפקידו של יועץ אינסטלציה הוא למעשה לוודא שכל המערכות הקשורות במים יתפקדו באופן תקין. לצד מערכות חשובות וחיוניות כמו ניקוז מי המזגן או החיבור לקו הביוב העירוני, שאינן משפיעות בד"כ על חיי אדם, עליו גם להיות אחראי על מערכת כיבוי האש ומערכות אחרות שיכולות לעשות את ההבדל הדק שבין אירוע שאנשי הבניין או אנשי כיבוי האש מצליחים להתגבר עליו ולסיים אותו במהרה לבין אירוע שמתפתח לאסון גדול שכולל גם פגיעות בנפש כי המערכות לא היו ערוכות למצב זה.

    כמה זמן לוקח לקבל אישור תאגיד מים?

    הזמן שלוקח אישור תאגיד מים תלוי בכמה גורמים: מהירות וטיב התכנון מזמן קבלת התוכניות האדריכליות. אופן הבדיקה של התאגיד והאם יש צורך באישור גם של תאגיד וגם של העירייה, וזה גורם שמשתנה בין עיר לעיר.
    בכל אופן משרדנו מתמחה בעבודה מול כלל תאגידי המים והרשויות בארץ, מאחורינו אלפי לקוחות מרוצים, שהתוכניות שלהם אושרו במהירות, תוך הקפדה על תכנון מיטבי וחסכוני ללקוח.

    כמה עולה שירותי ייעוץ אינסטלציה?

    1. מחיר הייעוץ משתנה מפרויקט לפרויקט, בבתים פרטיים זה תלוי בגודל הבית מספר מפלסים, האם קיים מרתף או בריכה. לגבי בנייני מגורים, המחיר הוא פונקציה של מורכבות התכנון, בנייה חדשה מול תמ"א 38, וכמות הדירות בפרויקט. בנייני משרדים ופרויקטים מסחריים מתמחרים לרוב על פי מ"ר.
    2. משרדנו ישמח לייעץ לכם בכל סוגי הפרויקטים במחירים הוגנים תוך שמירה על מקצועיות ושירות ברמות הגבוהות ביותר, נשמח לעמוד לרשותכם כיועצי אינסטלציה, ובשאר הייעוצים במשרד.

    תפקידים נוספים: 

    בנוסף לתפקידיו הרבים, אחראי יועץ אינסטלציה גם על תכנון הזנת המים לקבועות הסניטריות במבנה (שירותים מקלחות כיורים), הזנת מים קרים וחמים, קביעת קוטר וסוג צנרת המים, תכנון מיקום דוד השמש והקולטים.
    כמו כן תפקידו לתכנן את צנרת המים כך שישמר לחץ המים בברזים ותימנע המתנה ארוכה להגעת מים חמים ובזבוז מים בהמתנה למקלחת.

    במסגרת תפקידו יועץ האינסטלציה עובד גם מול הרשות המקומית ותאגיד המים, ולא רק מול האדריכל והמתכננים הנוספים של המבנה.
    למעשה, מהרשויות מקבל מתכנן האינסטלציה את דרישות התאגיד הספיציפיות, ( מופיע לרוב בתיק המידע) המיקום של מד המים הראשי ולחץ וספיקה של רשת המים העירונית,
    וקובע בצורה הזאת האם נדרש מאגר מים ואם כן את נפחו ומיקומו (על גג המבנה או במרתף) ואילו משאבות נדרשות, הספק לחץ וסוג המשאבה.

    במהלך עבודתו, חותם מומחה האינסטלציה על נספח סניטרי שבו ניתן למצוא את תיעוד החיבורים המתוכננים למבנה משוחת הביוב הציבורית ושעון המים, את תכנית הביוב והמים המפורטות, את סכימת הקולטנים וסכימת ניקוז מי גשם,שרטוט של מערכת המים במבנה המיועד ותכנון מערכת הביוב.
    עם חתימת התאגיד על נספח זה מתקבל הלכה למעשה האישור למערכות האינסטלציה במבנה – והאדריכל יכול להזין את הנספח החתום למערכת רישוי זמין ולהמשיך בתהליך ההיתר.

    תכנון נכון מביא לעבודה יעילה ובטוחה יותר

    במסגרת עבודתו, יועץ אינסטלציה אמון גם על תכנון חדר המשאבות והגברת לחץ המים ובנוסף הנו אחראי גם על תכנית האינסטלציה. במסגרת התכנון הנכון של חדר המשאבות לטובת הגברת לחץ המים לעוצמה הרצויה, ידאג יועץ האינסטלציה לתכנון מאגר המים, יתכנן את לחץ המים בעמדות לכיבוי אש כך שיותאם למקרה של שריפה, יתכנן את המשאבות להגברת לחץ המים ויבצע תכנון של המז"ח אשר מורכב בקו המים המיועדים לשתייה ומונע חדירה של מים מזוהמים. את כל עבודתו יאשר יועץ האינסטלציה מול מכבי האש, תאגיד המים המקומי ומכון התקנים.

    התכנית לתכנון יעיל של מערכת האינסטלציה יכלול בתוכו תכנון מדויק לגבי אספקת המים החמים והקרים עבור הדיירים, חיבור הביוב לקו העירוני, ניקוז מי הגשמים בצורה יעילה, ניקוז מי המזגנים ומי היסודות, תכנון מערכת המתזים במידת הצורך ועוד. גם את תכנית האינסטלציה יש לאשר מול מכבי האש, תאגיד המים המקומי ומכון התקנים.

    מהו תפקידו של יועץ אינסטלציה? האם גם אתם זקוקים לשירות ייעוץ אינסטלציה?

    המטרה העיקרית של ייעוץ אינסטלציה, היא להכין תכנית אינסטלציה מפורטת. מטרה זו, מתחלקת בפועל ל-3 תפקידים שאותם מבצע יועץ האינסטלציה, במסגרת עבודתו:

    1. תכנון מערכות מים 

    אחד מהתפקידים העיקריים של יועץ אינסטלציה, הוא לתכנן את מערכת המים. התכנון, לא כולל רק שרטוט של הנחת הצינורות. במסגרת התוכנית, בודק היועץ את לחץ המים בצינורות. חלק מהשרטוט, כולל מציאת נקודות שבהן מציבים ברזים לכיבוי אש. בעת התכנון, יש לוודא שלחץ המים בברזים מיוחדים אלו תקין. במידה ולחץ המים בברזים אלו יהיה בעל ערך נמוך מדי, כל הפרויקט לא יקבל אישור.

    2. תכנון מערכות ביוב

    יועץ ביוב ואינסטלציה, אחראי גם על תכנון מערכות הביוב. במסגרת עבודתו, דואג היועץ לתכנון המחבר בצורה טובה את מערכת הביוב, לצינור הראשי של הרחוב. המתכנן דואג שלא יהיה שום חדירה של מי הביוב אל מי השתייה.

    3. ליווי מלא של הפרויקט מול הרשויות

    חוץ משני תפקידי התכנון שהזכרנו בפסקאות הקודמות, ליועץ זה יש תפקיד חשוב נוסף: ללוות את התהליך מול הרשויות. התפקיד לא מסתכם רק בהכנת שרטוטים מפורטים של מערכות המים והביוב. היועץ, מגיש בקשות לאישור, ועומד בקשר מול הגופים הנדרשים להוצאת אישור.

    עם אילו גופים נמצא היועץ בקשר במסגרת עבודותו

    במסגרת תפקידו, היועץ מנהל  קשר עם הגופים הבאים:

    • הרשות המקומית: הגשת תכנית שבמסגרתה מתחברת מערכת הביוב של הפרויקט למערכת הביוב של הרשות המקומית. לצורך הכנת תכנית החיבור, על היועץ לבקש מהרשות המקומית מפה עם מיקום מדויק של שוחת הביוב הקרובה למבנה. חלק מעבודת תכנון מיקום השוחות, דורש קשר עם אדריכלי נוף של הרשויות.
    • מכבי אש: התכניות שהיועץ מכין עבור מיקום ברזי כיבוי אש, זקוקות לאישור של מכבי האש.
    • תאגיד המים: העברת העתק תכנית לתאגיד המים.
    • מכון התקנים: במסגרת תכנוני האינסטלציה, ממוקמים ספרינקלרים. לספרינקלרים אלו, יש להוציא היתר של מכון התקנים.
    • קבלני עבודה ואדריכלים: עיקר העבודה, היא מול הקבלנים והאדריכלים. הם מבצעים בפועל את התכניות, והם ידאגו במהלך הביצוע, שלחץ המים בצנרת יהיה תקין.

    יש צורך באישורים של הרשות המקומית, מכבי אש, תאגיד המים ומכון התקנים לתכניות הצנרת, על מנת שהתוכניות יאושרו. ללא אישור של הגופים הללו, כל הפרויקט לא מקבל היתר בניה.

    חשוב מאוד שיועץ אינסטלציה יהיה מהנדס

    לקבלת ייעוץ בתחום האינסטלציה, לא מומלץ לקחת בעל מקצוע שהכשרתו היא רק "אינסטלטור". חשוב לקחת בעל מקצוע אשר הוציא תואר בהנדסה. המהנדס רכש יותר ידע וכלים לתכנן מערכות איכותיות של מים. ולכן, רק מהנדס יכול לתכנן מערכות מים וביוב עבור מבנים חדשים, ופרויקטים חדשים. לכן, הגופים המאשרים, דורשים שיועץ האינסטלציה, יהיה מהנדס בהכשרתו.

    מחפשים מהנדס אינסטלציה מומלץ? פנו אלינו לפתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ – נותנים לכם יותר

    "פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ", נותנים לכם יותר. החברה, מבינה את הקושי בהתרוצצות מגוף ולגוף ומחברה לחברה לצורך הוצאת היתרים ואישורים. ולכן, החליטה לרכז תחת קורת גג אחת את כל שירותי התכנון והוצאת ההיתרים בתחומים השונים. התכנון והגשת הבקשות, מתבצעות על ידי מיטב אנשי המקצוע.

    גם תכנון מערכות האינסטלציה, והגשת התכנונים להיתרים, מתבצעים על ידי מיטב אנשי המקצוע. החברה, תעמיד לרשותכם יועץ אינסטלציה, בעל תואר שני בהנדסת בטיחות. יועץ אשר יתכנן עבורכם מערכות אינסטלציה מקצועיות ביותר, וילווה אתכם בצורה המקצועית ביותר בכל תהליך בקשת ההיתרים.

    זקוקים לשירות מקצועי של ייעוץ אינסטלציה? צרו עמנו קשר עוד היום, ונציגנו יתנו לכם הצעת מחיר משתלמת ביותר, עבור שירות מקצועי ביותר.

    יועץ אינסטלציה מומלץ – איך לבחור יועץ מנוסה וגם לשמור על הכיס?

    • מחיר טוב ותנאי תשלום שיבטיחו שירות עד סיום הפרויקט: בסופו של דבר אנו רוצים שיועץ האינסטלציה ילווה את הפרויקט לקבלת היתר, לשלב הביצוע ובסיום בקבלת טופס 4.
      חשוב להשאיר אבני דרך לתשלום בכל שלב, ולדאוג שתוכלת העבודה כוללת את כל הליווי.
    • ניסיון בעבודה מול התאגיד או המועצה מולה אנחנו עובדים: היכרות עם מהנדסי התאגיד או הדרישות הספציפיות של הועדה יכולים לסייע לתהליך אישור נספח מהיר יותר.
    • זמינות זמינות ושוב פעם זמינות: חשוב מאוד שיועץ האינסטלציה יהיה זמין עבור הלקוח והאדריכל ויידע לספק את התוכניות במהירות.

     

    מהנדס אינסטלציה מחיר – מה העלות של נספח סניטרי?

    העלות של תכנון אינסטלציה משתנה בהתאם לגודל הפרויקט:

    • בית פרטי בין 2500 – 4000 ש"ח תלוי האם יש בריכה ובעיר של הפרויקט. תוספות על תוכניות עבודה ופיקוח עליון בהתאם.
    • בניין מגורים בין בסביבות ה1500 -2000 ש"ח לדירה, עם מינימום של 25 אלף ש"ח לפרויקט.
      תכנון מתזים בין 5 – 7 שקלים למ"ר.
    • מבנה תעשייה לפי מ"ר והאם נדרש לתכנון מתזים או לא. וכמובן מספר תאי שירותים, ואישור משרד הבריאות.

     

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

     

     

    שאלות תשובות:

    מה תפקידו של יועץ אינסטלציה בפרויקט?

    מהנדס אינסטלציה תפקידו לתכנן את מערכות המים, השפכים והניקוז בפרויקט.

    מערכת אספקת המים לצריכה סניטרית וכיבוי אש:

    מטבח, שירותים, מקלחת, הכנות למכונת כביסה וכו, תכנון מים חמים וקרים, ותכנון מערכת סולארית למים חמים.
    תכנון מערכת כיבוי אש, תכנון אספקת מים למתזים ועמדות כיבוי פנימיות וחיצוניות במבנה.

    ניקוז הביוב והשפכים:

    חיבור שירותים כיורים, ומקלחות, מהקומות השונות, למערכת הביוב במגרש ולאחר מכן למערכת הביוב הראשית.

    תכנון ניקוז מי נגר:

    בעצם איסוף מי הגשם, למערכות הניקוז העירוניות או לבורות חלחול במגרש בהתאמה.
    התאמת כל התכנון לתקן 1205 והל"ת (הוראות למתקני תברואה).

    לאחר  קבלת אישורים להיתר, הכנת תוכניות עבודה לקבלן לביצוע, הכנת כתב כמויות למכרז ואומדן עלויות.
    ליווי הפרויקט במהלך הבנייה ומענה לשאלות בזמן הביצוע.
    ולבסוף ביצוע של פיקוח עליון על הבנייה שבוצעה ומתן אישור לטופס 4.

    כמה עולה ייעוץ אינסטלציה?

    העלות של קבלת ייעוץ בתחום האינסטלציה והכנת תוכנית סניטרי משתנה בהתאם לגודל ומורכבות הפרויקט. במשרדנו אנו נותנים ייעוץ אינסטלציה מקצועי לכלל סוגי הפרויקטים. מבנייה פרטית ורוויה, מסחר תעשייה ומשרדים.
    חשוב לזכור שעלות היועץ זניחה ביחס לעלות הביצוע ויש לבחור במתכנן מנוסה ומקצועי.

    בנייה למגורים התמחור יעשה על פי מספר יחידות הדיור.

    ובבנייה פרטית על פי מספר המפלסים והאם בתכנון גם בריכה ומרתף.

    במשרדים ותעשייה התמחור נעשה על פי מ"ר.
    בכל מקרה, חשוב לבדוק כמה הצעות מחיר ולהשוות בין ההצעות.

    באיזה שלב מגייסים יועץ אינסטלציה?

    כבר בשלבי התכנון הראשוני ביותר יועץ האינסטלציה צריך לכוון את התכנון כך שיותאם לחיבורים למערכת הביוב העירונית.

    יש צורך להביא בחשבון שתוכנית הפיתוח ובעיקר מפלס הקרקע מול החצר והרחוב נגזרים מהצרכים של תוכנית הביוב. וגיוס מאוחר של מהנדס אינסטלציה עלול לגרור שינויים נכבדים באדרכילות. חשוב לקחת בחשבון גם דרישות למאגרי מים וחדרי משאבות, לצריכה סניטרית וכיבוי אש, שיש להם חשיבות מכרעת בתכנון האדריכלי ובחישובי השטחים בתוכנית.

    התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר מתאימה לפרויקט שלכם.

    איך לבחור יועץ  שמתאים לפרויקט שלך?

    • ניסיון – מהנדס אינסטלציה בוחרים קודם כל על פי שנות הניסיון והותק, יועץ ביוב ואינסטלציה מנוסה יידע לבצע את תוכנית האינסטלציה בצורה שתחסוך עלויות ליזם ותאפשר לתפעול של תקלות עתידיות . משרדנו מעל 15 שנות ניסיון בתכנון אינסטלציה, ליווי מאות פרויקטים בתכנון וביצוע אינסטלציה.
    • זמינות ושירות – חשוב מאוד שיועץ האינסטלציה יהיה בעל תודעת שירות וזמינות גבוה ויידע להתמודד עם דרישות התוכנית גם בפן של בטיחות אש וגם בשילוב עם הקונסטרוקציה.
      יועץ פיתוח צריך לעבוד בתיאום עם היועצים השונים ולהבין את הצרכים השונים בפרויקט, והוא גורם מפתח להצלחת הפרויקט.
    • חיסכון בעלויות – תכנון חסכוני חוסך עלויות גם בביצוע וגם במניעה ותפעול תקלות עתידיות.

    בכל בניין בין אם מדובר על בניין מגורים או בניין המיועד לעסקים, קיימות מערכות שונות הקשורות באינסטלציה: צינורות מים, ביוב, ניקוז מי גשמים ועוד. אחד הדברים החשובים ביותר בבניין הוא היכולת להפעיל מערכות כיבוי הפועלות על מים בעת שריפה באמצעות מתזים ייעודיים. לצד זה יש צורך בתכנון מערכות שונות הקשורות לאספקת המים לבניין, חיבורים לקו אספקת המים העירוני ולמערכת הביוב. תכנון נוסף הקשור לאינסטלציה עליו אחראי מהנדס אינסטלציה מנוסה, הן מערכות ניקוז הגשמים בחורף וכן מערכות המיזוג.

    על מומחה אינסטלציה להקפיד על  תפקודן התקין של כל המערכות הקשורות למים בבניין הן לצורך תפקודו התקין של הבניין והן לצורך הגנה מפני שריפה בעת חירום ללא אישור הניתן על ידי יועץ המומחה בתחום האינסטלציה, לא יינתנו אישורים לאכלוסו של הבניין על ידי הרשויות השונות.

    על מנת שכל המערכות הקשורות במים יעבדו בצורה אידיאלית בבניין יש צורך במומחה. על מומחה זה להתנהל הן מול האנשים המנהלים את המבנה והן מול הרשויות השונות כגון עירייה או מכבי האש. עליו להתמצא לא רק במערכות הניקוז והאינסטלציה בבניין אלא גם על המערכות הקשורות אליו מחוץ למבנה דוגמת שוחות הביוב ברחוב. על המומחה לתכנן נספח סניטרי המתעד את תכניות העבודה המפורטות הכוללות את שרטוט מערכות המים במבנה, תכנון מערכות הביוב שלו ועוד. רק לאחר אישור התכניות על ידו, תוכל עבודת בניית המבנה להימשך ולקבל בהמשך אישורי אכלוס.

    יועץ מנוסה, אמון בין היתר על תכנון חדר המשאבות בבניין שבו נקבע לחץ המים לכל צינורות האינסטלציה. עליו לדאוג כי לחץ המים בבניין יתקיים בעוצמה הנכונה וכן עליו לדאוג ללחץ מים תקין בעמדות השונות המיועדות לכיבוי אש וזאת על מנת לתת מענה ולדאוג להגברת לחץ המים במקרה של שריפה הפורצת בבניין. תכנון נכון של היועץ, יביא לזרימה נכונה ויעילה של כל מערכות המים בבניין בין אם מדובר על מים לשתייה או מי ביוב.

    על יועץ האינסטלציה לוודא כי אין חדירה של מים מזוהמים אל מערכת מי השתייה. היועץ מתנהל במסגרת עבודתו מול מכבי האש וכן מול תאגיד המים המקומי ומכון התקנים. תכנון יעיל ומדויק של מערכת האינסטלציה על ידי המומחה המוסמך כולל תכנון יעיל של מערכות המים החמים והקרים בבניין לרווחתם של הדיירים במבנה, חיבור יעיל ונכון של מערכת הביוב לקו הביוב העירוני, מערכת ניקוז יעילה של מי גשמים ומי מזגנים וכן תכנון מדויק של מערכת המתזים בבניין במקרה שבו פורצת שריפה. ללא אישור תכנית האינסטלציה של מהנדס אינסטלציה אין אפשרות לסיים את בנייתו של המבנה ומובן שאין אפשרות לתת אישור לאכלוסו של הבניין.

    חברת "פתרונות הנדסה ובטיחות" מתמחה בתחומי הבטיחות והבניה ומעניקה ייעוץ מקצועי ומקיף בכל נושאי הבטיחות לרבות בטיחות אש, נגישות, רישוי עסקים, קונסטרוקציה, בניית תיקי שטח כבאות וכן תכנון מערך הבטיחות עבור חברות וארגונים רבים בכל רחבי הארץ. החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות יעילים ואיכותיים הנותנים מענה לכל בעיה. מאחורי החברה עומדים מהנדסים בכירים המטפלים בנושאים הנדסיים שונים החל משלבי התכנון ועד לביצוע. החברה מעניקה ללקוחותיה מענה אישי, מקצועי וקשוב בכל תחומי הבטיחות וההנדסה.

    אם יש לך צורך בייעוץ ותכנון עבור כל ארגון, עסק או מבנה, זה הזמן להשאיר לנו פרטים באתר או להתקשר, לקבוע פגישת עם מהנדס אינסטלציה מקרב מומחי החברה – וללכת על בטוח.

    מתכננים בנייה של מרכז מסחרי או בניין דירות? רוצים להיות בטוחים שהמבנה המיועד שלכם יהיה איכותי ויספק למשתמשים בו מקום ראוי? האם יועץ אינסטלציה הוא איש המקצוע שאתם חייבים בפרויקט הקרוב שלכם? לא משנה איזה פרויקט אתם מתכננים אל תיקחו סיכונים מיותרים ולא תנסו לחסוך בעלויות – יש אנשי מקצוע שאתם פשוט חייבים בתהליך הבנייה שלכם.

    מהנדס אינסטלציה – אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בפרויקט שלכם

    כאשר אתם מתכננים בנייה של מבנה ולא משנה אם מדובר במרכז מסחרי גדול, בניין מגורים או מגדל גבוה אשר ישמש כבניין משרדי חשוב מאוד לבצע תכנון מקדים ולעשות הכל לפי התכנית. דיוק בפרטים הקטנים בשילוב תכנון מפורט יביא לתוצאה הרצויה מבחינתכם ויוביל להצלחה גדולה שתוביל ככל הנראה לפרויקטים נוספים בעתיד. יועץ לאינסטלציה הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בכל פרויקט כאשר התפקיד העיקרי שלו הוא כמובן שכל המערכות הקשורות במים או בביוב יעבדו בצורה חלקה ויספקו לדיירים, לאורחים או לעובדים במבנה חוויה מהנה במיוחד.

    האחריות הגדולה של יועץ אינסטלציה לדרישות כיבוי

    למעשה תפקידו העיקרי של יועץ אינסטלציה הוא לדאוג ללחץ מים תקין במבנה המיועד. החשיבות של לחץ מים תקין מגיעה כמובן לידי ביטוי בכל רגע בשגרת היום אבל בעיקר כאשר מתחוללת שריפה במבנה. במצב כזה מערכות הכיבוי חייבות לקבל לחץ מים מתאים ואם הבדיקות המקיפות הראשוניות לא נעשו אז זה פשוט יכול להגיע למצב של אסון שיש בו גם נפגעים בנפש. אין ספק שמומחה בתחום האינסטלציה חייב להיות חלק מהתכנון ובניית המבנה כדי שהפרויקט יצליח, במקרים מסוימים המעורבות שלו יכולה אפילו להציל חיי אדם.

    עבודה מול הרשויות – עושים את העבודה השחורה עבורכם

    היועץ כאמור אחראי על כל הקשור ללחץ המים ומערכות הביוב ובמקרים מסוימים אף אחראי לחיי אדם. כמו כן, הוא אחראי גם לעבודה מול הרשויות כמו העירייה או הרשות המקומית שבה נבנה המבנה וכפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם לא תמיד מדובר בעבודה פשוטה או קלה. איש מקצוע שמכיר את התחום, שצבר ניסיון בתחום ויודע את רזי המקצוע יוכל להתנהל מול הרשויות השונות בצורה נכונה ולחסוך לכם גם בזמן הפרויקט ובעיקר בעלויות הפרויקט.

    חשוב להדגיש שהתפקיד של יועץ זה מתחלק לשניים: גם לתכנן עבורכם בצורה קפדנית את נושא המים ודולחין כדי שהמבנה יהיה ראוי למגורים או לעבודה וגם לעבוד מול הרשויות ולעשות עבורכם את העבודה השחורה. ההתעסקות מול הרשויות אומנם לא אמורה להיות מסובכת על הנייר אם הכל מתנהל כמו שצריך אבל המציאות לעיתים שונה קצת מהתכנון המקורי שלנו ותמיד טוב שיש איש מקצוע מנוסה ומיומן שיכול לזרז עבורנו את התהליכים.

    לא בטוח האם גם העסק או הפרויקט שלך זקוק ליועץ אינסטלציה? פנה אלינו והשאר את פרטיך באתר – אנחנו נשמח לחזור אליך בהקדם עם כל התשובות.

    מטרת "פתרונות הנדסה ובטיחות בע"מ" היא לאגד תחת קורת גג אחת את שירותי התכנון והרישוי הנדרשים בתחומים השונים. לכן, "פתרונות הנדסה ובטיחות" ידאגו לשירות יועץ אינסטלציה מקצועי. אנו רוצים לתת לכם את שירות ייעוץ האינסטלציה הטוב ביותר – ולכן אנו מעסיקים יועצי אינסטלציה בעלי תואר שני בהנדסת בטיחות.

    היועץ, יתכנן היטב את כל מערכות האינסטלציה הנדרשות, וייתן ליווי מקצועי לתהליך הוצאת ההיתרים עבור תכניות האינסטלציה. לאורך התהליך, אנו עובדים מול כל הגופים הרשמיים הנותנים את האישורים, כמו הרשויות המקומיות והג"א.

    • מי הם הלקוחות שלנו? גופים ידועים כמו רשת "רמי לוי", "הטכניון", "מכללת ספיר", "עיריית כפר סבא", "מדע טק", "חברת החשמל", ועוד, בחרו בנו לביצוע מעטפת התכנונים הנדרשים לבטיחות, ובתוכם ייעוץ אינסטלציה.

    לכן, אם הנכם זקוקים לייעוץ אינסטלציה – הצטרפו היום אל רשימת הלקוחות המרוצים אשר קיבלו מאתנו שירות ייעוץ אינסטלציה מקצועי. השאירו פרטים, ונציגינו ייבנו אתכם הצעת מחיר משתלמת עבור שירות מאת מהנדס אינסטלציה מקצועי.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ