לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

הצהרה על רוחב דרך גישה לרכב כיבוי

הצהרה על רוחב גישה לרכב כיבוי

הצהרה על רוחב גישה הינה הצהרה שחתום עליה יועץ תנועה מוסמך (מהנדס תנועה) ובה מפורטים הדרכים אשר מובילות את הגישה של רכב הכיבוי אל המבנה המבוקש.

כאשר מתכננים מבנה ומגישים את התוכנית לאישור כיבוי אש, הכבאות ידרשו מכתב על רוחב דרך הגישה ממהנדס תנועה על מנת לוודא כי דרך הגישה מתאימה לרכב כיבוי וכי בשעת חירום הרכב יוכל להגיע למבנה בצורה מהירה וללא הפרעות.

רוחב מינימאלי נטו של דרך גישה הינו 3.5 מטרים וברוטו 4 מטרים.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    במידה ודרך הגישה עוברת בכביש אשר רכבים יכולים לחנות בצד אחד של הדרך יחסיר מהנדס התנועה 2 מטרים מסך רוחב הדרך, וכאשר ניתן לחנות בשני צידי הדרך , יחסיר מהנדס התנועה 2 מטרים מכל צד מסך רוחב הדרך.
    במידה והדרך אכן עומדת ב3.5 מטרים נטו , יחתום מהנדס התנועה על ההצהרה ויועץ כיבוי האש ישלח את ההצהרה שלו לכבאות על מנת לאשר את התוכניות למבנה.

    מי צריך הצהרה על דרך גישה לרכב כיבוי אש?

    כל מי שנמצא בתהליך של הוצאת היתר בניה למבנה אשר דורש דרך גישה תקנית לרכב כיבוי אש ואישור ברשות הכבאות.

    מה העלות של הצהרה על רוחב דרך גישה לרכב כיבוי?

    הצהרה על רוחב גישה יש הזמין ממהנדס התנועה של הפרויקט כבר בשלב ההזמנה של העבודה ולכלול את הסכום בשכר הטרחה של מתכנן התנועה. במידה ולא סוכם על הצהרה זו, מתכנן התנועה יכול לדרוש על בדיקת התוכניות והוצאת ההצהרה בסביבות 1500 שקלים .

    מתי צריך להגיש הצהרה על רוחב גישה?

    הצהרה על רוחב גישה צריך להגיש לכבאות אך ורק על פי דרישתם, ישנם מבנים שהדרך אליהם ברורה וגדולה דיו שאין צורך בבדיקת מהנדס התנועה ולכן לא דורשים את הההצהרה הזו. המתינו ליועץ הכיבוי שינחה אתכם.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ