לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

בטיחות באש בחג החנוכה

חנוכה, חג האורות, הוא הזמנות נפלאה ליהנות מהנרות הדולקים וגם לרענן את נהלי הבטיחות באש. חנוכה מאפשר לילדים לעסוק במה שלאורך כל השנה נחשב "מחוץ לתחום", להדליק בעצמם את הנרות ולפעמים אפילו לשחק איתם. זוהי הזדמנות נפלאה לדבר על בטיחות אש בחג החנוכה, על התנהלות עם אש באופן כללי וכמובן לא לשכוח לבדוק את בטיחות המקום.

האש היא לא משחק ילדים

בטיחות אש בחג החנוכה צריכה לתפוס מקום משמעותי בסדרי העדיפויות אף יותר מבדרך כלל. גם אם יש הנאה גדולה בהדלקת הנרות (וטוב שכך), חובה שכל ילד, הורה ואחראי על המבנה, יידע כיצד לפעול בשעת שריפה. בטיחות אש היא מושג שיש להתייחס אליו ברצינות רבה ובמסגרתו יש לבדוק אם המקום, שאליו מגיעים או שבו חיים ילדים, הוא בטוח עבורם, לבדוק איזה ציוד יש במקרה הצורך ולדעת מיהם בעלי התפקידים וכיצד עליהם לפעול במקרה של שריפה.

הכנה מקדימה מונעת אסון

הכנת המקום להתמודדות עם אש, כולל מיגון, החזקת אמצעים אשר ישמשו במקרה של שריפה והבנת תפקידו של כל אחראי במקום, כל אלו יכולים למנוע אסון. חשוב לזכור כי דליקות יכולות לקרות וכל שיש לעשות הוא לדעת כיצד להתמודד איתן, להחזיק באמצעי הגנה ולפעול בצורה נכונה בעת הצורך. את ההכנה יש לבצע מבעוד מועד ולהבטיח אזור פעילות מוגן.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    המומחים עומדים לרשותך

    תחום הבטיחות באש הוא תחום הדורש מומחיות ולשם כך המומחים שלנו עומדים לרשותך. חברת פתרונות הנדסה ובטיחות מבצעת בדיקות, תכנית הגנה מפני אש ואסונות נוספים, ממליצה על אמצעי המיגון הנכונים עבור השטח ומעבירה הדרכות בתחום.

    המצאות של תכנית בטיחות אש בחג החנוכה קריטית יותר מבכל עת אחר, כדי לוודא שהמקום אכן בטוח ועומד בתקנים הדרושים, החברה תגיע אל המבנה שלך, תבחן אותו, את הסכנות הטמונות בו ותיתן המלצות באופן פרטני. לפרטים נוספים ובדיקה כיצד נוכל להפוך את המבנה שלך למוגן וכיצד נוכל לשמוח בחנוכה ובכל חג אחר, כל שעליך לעשות הוא להשאיר את פרטייך באתר או ליצור קשר טלפוני.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ