לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

בחירת יועץ בטיחות

ארגונים, חברות ומפעלים, זקוקים לא פעם לייעוץ מקצועי בנוגע לתחום הבטיחות. בעל מקצוע עם הכשרה מקדימה כמהנדס ועם ניסיון וראיה כוללת של הארגון, בטיחות וצרכיו, יוכל לבחון את המקום הפיזי, אופן העבודה בו ולאתר סיכונים קיימים ועתידיים.

הזמנת יועץ בטיחות תתבצע כאשר יש צורך להכין תיק שטח, לאתר בעיות במקום, לצורך בדיקת תכניות עבודה, פיקוח עליון ועוד. לרוב, הארגונים השונים יזמינו יועץ חיצוני שאינו עובד במקום ויקבלו חוות דעת נקייה משיקולים פנימיים ומקצועית.

השירותים שאותם יכול לתת יועץ בטיחות

יועץ הבטיחות הוא בכל מקצוע עם רקע הנדסי ויכולת לזהות מפגעים שונים בשטח. השירותים שאותם יכול לספק היועץ מגוונים מאד, כאשר הידע שלו והניסיון שצבר לאורך השנים, מאפשר לו לאתר פגמים ולהתנהל מול הרשויות השונות, בהתאם לצורך שלך.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ
    • הכנת תיק שטח – תיק שטח נעשה בשל דרישה של רשויות ההצלה והוא חלק מהתהליך של קבלת רישיון הפעלת המקום. התיק עצמו מיועד לתאר את המבנה וכיצד תתבצע ההתנהלות בשעת אסון. אל הכנת התיק יש להתייחס ברצינות רבה וידיעה כי יש באפשרותו להציל חיים ולכן חשוב לקחת יועץ מקצועי ומנוסה בתחום.
    • תמיכה בפרויקטים של בניה – במיוחד במקרים של בניה לגובה, חשוב מאד לקבל ליווי וחוות דעת מיועץ בטיחות, אשר יוכל לבחון את הסכנות הקיימות במקום ולהציע פתרונות הנכונים לדרישות של המקום. המטרה של כל פרויקט בניה צריכה להיות הגעה אל היעד תוך שמירה על בטיחות העובדים.
    • המלצות לקראת אירועים – התקהלות של אנשים רבים באותו מקום מחייבת מתן תשומת לב לפרטים הקטנים כדי להגן על מבקרי האירוע. יועץ בטיחות יכול ללוות את ההכנות לאירוע, לבחון את ההתנהלות במקום ולהפוך אותו לבטיחותי.
    • ליווי לצורך קבלת רישיון עסק – כדי לפתוח עסק, יש צורך בהגשת מסמכים שונים לצורך קבלת רישיון. חלק בלתי נפרד מהתהליך יכול להיות הגשת מסמכים הנדסיים והתפקיד של היועץ הוא לספק אותם ולארגן את כל הנדרש כדי להשיג את הרישיון. על פי הדרישה, יוכל היועץ להתנהל מול הרשויות השונות.
    • ייצוג מול רשויות ההצלה – רשויות ההצלה מעורבות בתהליך קבלת רישיון עסק ועם זאת לעתים יש צורך להתנהל רק מולן והיועץ יכול לעשות זאת עבור העסק, החברה או המפעל. הבנת דרישות הרשויות והתנהלות נכונה מולן, יכולה לחסוך עלויות, להשיג את הטפסים הנדרשים במהירות וכמובן היא תבטיח כי המקום בטיחותי.
    • הכנת חוות דעת לבית משפט – במקרים מסוימים, יש צורך בהכנת חוות דעת מיועץ מקצועי. זהו אינו מצב רגיל אך חשוב מאד לפנות רק אל יועץ בעל ניסיון והכשרה מתאימה כדי לקבל את חוות הדעת כך שתתאים לסיטואציה של עמידה בפני בית משפט.

    בחירת יועץ בטיחות

    ההחלטה לפנות אל יועץ בטיחות היא לא תמיד בחירה. פעמים רבות העסק, המפעל או הארגון, זקוקים לאיש מקצוע שיבצע עבורם את העבודה בצורה היעילה, הטובה והראויה ביותר. לרוב הארגונים אין עובד בתקן זה ופניה אל גורם חיצוני היא האפשרות היחידה. פעמים רבות, גם כאשר יש לארגון איש מקצוע בתחום, יש צורך לפנות אל מי שעוסק רק בתחום זה ולקבל חוות דעת, ליווי וייעוץ נקי ומקצועי.

    הבחירה ביועץ חייבת להיות מקצועית ולפעול לטובת הארגון. לשם כך חשוב לבדוק מהו הרקע של היועץ, אילו תעודות יש ברשותו, מהו הניסיון שלו ומהי ההתמחות שלו. על הארגון לזכור כי התפקיד של היועץ אינו לתת חותמת אלא לסייע בבניית תהליכים והפיכת המקום לבטיחותי עבור העובדים, המנהלים והסביבה.

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות מספקת שירותי ייעוץ בתחום הבטיחות על ידי מהנדסים בעלי תואר שני ותשמח לבחון יחד איתך את הצרכים של הארגון ולתת מענה מקצועי המבוסס על ידע רב וניסיון עשיר.

    ארגונים הזקוקים לשירותי ייעוץ

    כפי שאפשר להבין, יועץ בטיחות יכול לסייע בתחומים מגוונים והארגונים המשתמשים בשירותיו יכולים להיות מרכזים מסחריים, קבלנים, מפעלים ועוד. את תחום הבטיחות אי אפשר לנתק מהארגון או המפעל ולכן מתבצעת פנייה לבעל מקצוע מומחה בתחום שיכול לתת את דעתו ולסייע דרך מתן הנחיות שונות, כשהמטרה היא ליצור מתחם בטיחותי לעבודה והתנהלות יום יומית.

    מעבר למפעלים הזקוקים לייעוץ בטיחות, גם קבלנים ומנהלי מרכזים מסחריים, זקוקים לשירות זה. מנהלי מרכזים מסחריים זקוקים לייעוץ בתהליך יצירת שטח כאשר המטרה היא לדעת כיצד תתבצע הפעילות במקום במקרה של אסון כמו שריפה, מלחמה ועוד. תיק השטח ישמש את כוחות ההצלה אך יתרום רבות גם להתנהלות של בעלי התפקידים במקום.

    קבלנים, מפקחים ומנהלי פרויקטים בבניה, יודעים כמה חשוב לשמור על הבטיחות וכי התנהלות לא נכונה עשויה לעלות בחיי אדם. תפקידו של יועץ בטיחות הוא לבחון את השטח, לתת המלצות ולבדוק את כל מה שקשור בתחום הבטיחות כך שהמקום יהיה מוגן עבור העובדים, הקבלנים ועוברי אורח שיכולים להגיע אל האזור.

    התאמה בין הצורך שלך לבין הגנה ושמירה על בטיחותך

    במסגרת תפקידו, יועץ בטיחות צריך לראות את התמונה המלאה של כל המתרחש בשטח והסכנות שיכולות לקרות בסביבה. עלייך לזכור כי התהליך אמור לשרת אותך בדרך הטובה ביותר ולכן התפקיד שלך הוא לשתף את היועץ כיצד מתבצעת העבודה במקום ולהתייעץ איתו בכל שאלה. היועץ מצדו יבחן את השטח בצורה מעמיקה, יבדוק אם ישנן פעולות שונות שיכולות לסכן את העובדים, אותך או את האנשים בסביבה וייתן המלצות משלו.

    לאחר מכן, בהתאם לצורך ולדרישות שלך, יוכל היועץ לבצע פעולות שונות מול הרשויות כמו להכין עבורך תיק שטח, לייצג אותך בדרך לקבלת רישיון עסק ועוד. חשוב לציין כי המטרה היא לאפשר לך להתנהל בדרך היעילה והטובה ביותר וכל זאת בלי להתפשר על הבטיחות. לכן, אפשר להגיד כי השירות הוא תמיד אישי ופרטני והתפקיד של היועץ הוא לבחון כל מקרה לגופו ואין שני מצבים הדומים זה לזה.

    הזמן הנכון לפנות אל יועץ בטיחות

    הזמן הנכון לפנות אל יועץ בטיחות הוא כאשר עולה הצורך. בתהליך פתיחת עסק, בהכנת תכניות הבניה וכאשר הגיע הזמן לחדש את תיק השטח. כמו כן, כאשר עולה הצורך בהתייעצות ספציפית, אין לחסוך אלא לפנות לגורם מוסמך שיוכל ללוות אותך בדרך הבטוחה ביותר. בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות עומדים לרשותך אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בעבודות מגוונות הקשורות בבטיחות ובטיחות באש והחברה תשמח לעמוד לרשותך ברגע שעולה הצורך.

    נשמח לעמוד לרשותך

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות שמה אותך במרכז ושמה לעצמה מטרה להפוך את המקום שלך לבטיחותי עבורך, עובר עובדייך וכל מי שיכול להגיע למקום. בחברה עובדים מהנדסים בעלי תואר שני, בעלי ניסיון עשיר בתחום הבטיחות והבטיחות באש.

    עולם הבטיחות הוא עולם עשיר בידע ומחייב ניסיון בתחום כדי ליצור מקום בטוח. אצלנו, נמצאים תחת קורת גג אחת כל השירותים הנדרשים עבורך. אנו נשמח להתנהל עבורך מול הרשויות, על פי הצורך ולהקים עבורך את מערך הבטיחות בדרך היעילה והחסכונית ביותר. לפרטים נוספים ובדיקה כיצד נוכל לעזור לך, עלייך להשאיר את פרטייך באתר או פשוט ליצור עמנו קשר.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ