לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

בדיקת ניטור רעש

אם אתם צריכים בדיקת ניטור רעש וחווד דעת מסכמת המכילה את ממצאי הבדיקה הגעתם למקום הנכון.
מוזמנים להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם במהרה, למתן הצעת מחיר.

חברתנו מבצעת בדיקות ניטור רעש באופן שוטף ולמגוון רחב של לקוחות עסקיים ופרטיים.
הבדיקה אורכת כ 24 שעות ולאחר מכן אנו מפיקים דוח מלא עם ממצאי הבדיקה.

כיום רעש יכול להוות גורם מטרד משמעותי אשר משפיע לרעה על איכות החיים של דיירי הבית. בשנים האלו, ככל שהבנייה נהיית יותר צפופה, החללים נעשים קטנים יותר והמרחק בין השכנים אליכם הופך קטן יותר ויותר, נושא הרעש הפך משמעותי לחיי כל אחד ואחת מאיתנו. ניטור רעש היא הבדיקה אשר יכולה לשנות את המצב ולאפיין חריגות אשר אינן מקובלות ע"פ התקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), תשנ"ג-1992 . ניטור רעש היא בדיקה המבוצעת ע"י מכשירי מדידה מקצועיים ולרוב אורכת ב24 שעות ואף יותר. במהלך 24 שעות המכשיר מבצע ניטור רעש מהמקור שעליו מתלוננים ולאחר מכן שומר את כל הנתונים שנאספו במאגרי המידע על מנת שניתן יהיה להפיק דו"ח ניטור רעשים.

מתי צריך להזמין בדיקת ניטור רעשים?

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    כאשר ישנו רעש, קבוע יחסית אשר מטריד את מנוחת הדיירים, ולא ניתן לבצע פעולה ישירה לצמצום הרעש ( כמו הידברות עם בעלי המקור של הרעש) או שהרעש הינו כתוצאה מביצוע לקוי של מעליות/ אינסטלציה/ מזגנים יש להזמין מודד אקוסטי מוסמך לביצוע בדיקת ניטור רעשים על ידי מכשיר ניטור רעש מקצועי.

     

    אם יש לכם שאלות על ניטור רעשים או שאתם מעוניינים לדעת עוד פרטים על בדיקת ניטור רעש, צרו קשר טלפוני איתנו בפתרונות הנדסה ובטיחות ונוכל לסייע לכם בפיתרון הבעיה במהירות וביעילות.

     

    מי צריך בדיקת ניטור רעש?

    בדיקת ניטור רעש צריך כל מי שסובל מרעשים חוזרים בסביבת מגוריו או מקום עבודתו וחושש כי הרעש עובר את המותר בחוק ע"פ התקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), תשנ"ג-1992

    כמה עולה בדיקת ניטור רעש?

    עלות בדיקת ניטור רעש נעה בין 2000 שקלים ויותר ותלויה במספר משתנים, ראשית היא תלויה בגורם המרעיש שנבדק, שנית היא תלויה באורך הבדיקה, ובנוסף במספר נקודות המדידה שיש לאבחן ע"י האמצעים לניטור רעש.

     

    תוך כמה זמן אפשר להגיע לבדיקת ניטור רעש?

    הכל תלוי בתיאום בין המזמין לחברה המבצעת, אצלנו בחברה ההגעה לבדיקת הרעש מתרחשת במהלך שבוע העבודה שעוקב לחתימה על הזמנת העבודה.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ