לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

אישור בטיחות מוסדות חינוך​

אישור מוסדות חינוך על פי חוזר מנכ"ל משרד החינוך

הבודקים שלנו הם בודקים מורשים של משרד החינוך, בוגרי קורס של מכון התקנים הישראלי לרבות הכשרות רבות נוספות בתחום הביטחון, בטיחות, אש ועוד.

אנו מבצעים מבדקי בטיחות לכל סוגי מוסדות חינוך , עם ניסיון של למעלה מ 15 שנה ובדיקת אלפי מוסדות.

כל שעליך לעשות הוא להשאיר את פרטיך באתר או ליצור עמנו קשר.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    אנו נעניק לכם שירות מקצועי ויעיל וליווי עד לקבלת אישור להעדר ליקויי בטיחות לצורך קבלת הרישיון להפעלת מוסד חינוך.

    ​ביצענו מספר רב של בדיקות בטיחות למוסדות חינוך גנים וקייטנות בין לקוחותינו נמנים:

    רשת עמל, רשת עמית, רשת אורט, הריאלי בחיפה.

    בית הספר האמריקאי הבין לאומי.

    עיריית תל אביב – יפו, חולון, ראשון לציון, בת ים, אשקלון, עיריית כרמיאל, הוד השרון, רמת השרון.

    מעוצה אזוריות:

    אלפי מנשה, דרום השרון,קרני שומרון, חבל יבנה, מטה אשר, מנשה, עמק חפר ועוד.

    זיהוי מפגעים ומניעת אסון

    זיהוי מפגעים וטיפול מקדים יכול למנוע אסון. משרד החינוך קבע ומעדכן אחת לתקופה את הכללים כשהוא לוקח את הלקחים המרכזיים שאסף ממקרים שונים שקרו במוסדות ברחבי הארץ ומרענן את הנהלים. בטיחות במוסדות חינוך משמעותה קודם כול לזהות מפגעים, לאתר את המקומות שהילדים יכולים להגיע אליהם ולהעריך כיצד הם יתנהלו במרחב.

    כל מבנה שאליו מגיעים ילדים ואין זה משנה אם הוא גן או בית ספר, צריך להתאים עבורם ולהיות בטיחותי. החוזר של משרד החינוך פונה לאדריכלים, יועצי בטיחות, מהנדסי חשמל וכל גורם אשר יכול להשפיע על בטיחות גני ילדים ובתי ספר.

    בטיחות במוסדות חינוך

    שמירה על בטיחות בסביבה החיצונית והפנימית של מוסד חינוכי היא הדרך הטובה ביותר למנוע אסונות ומפגעים. אסונות בטיחות הנגרמים במסגרות של בתי הספר והגנים יכולים ברובם להימנע דרך תכנון נכון של המבנה. המטרה של כל מוסד צריכה להיות יצירת סביבה בטיחותית ומוגנת עבור הילדים.

    בטיחות במוסדות חינוך – טיפול במפגעים

    הדרך לטפל במפגעים בזמן ולפני שהילדים חשופים אליהם, היא לזהות את המפגעים. גורם מקצועי שהוא מהנדס בטיחות אשר מכיר היטב את התחום הוא הגורם המתאים להשתלב בעבודת הכנת המבנה וסביבתו.

    ​התקשרו עכשיו לייעוץ עם מומחה

    054-2042088

    יצירת מבנה בטוח להתנהלות ביום יום ובשעת חירום

    תפיסת בטיחות במוסדות חינוך צריכה להתייחס הן להתנהלות היום יומית במוסד והן למקרי חירום. מבחינת ההתנהלות היום יומית, על המוסד להגן על הילדים מפני נפילות, נפילת חפצים, היתקעות במקומות שונים, התחשמלות ועוד. המבנה שאליו הילדים מגיעים, סביבתו והתשתיות שלו חייבים לעמוד בתקנים והאחריות של הרשות המקומית היא לבחון כי המבנה אכן עומד באותם תקנים. המבנה עצמו חייב להיבחן אחת לשנה כאשר עליו לתקן מפגעים אם אלו נמצאו וזאת עד לתאריך ה-15 לאוגוסט של אותה שנה. מעבר לכך שיש לדאוג שהמבנה יהיה מוכן לקבלת הילדים תוך יצירת סביבה בטוחה, יש להקפיד על כך שהוא יהיה מוכן גם לשעת חירום וכי כל הגורמים המחנכים ידעו כיצד לתפקד בשעת סכנה. בטיחות בתי ספר, גני ילדים וכן בטיחות בקייטנות, חייבת להילקח ברצינות והכנה של המבנה וסביבתו יכולה למנוע אסון.

    בטיחות במוסדות חינוך – טיפול במפגעים

    הדרך לטפל במפגעים בזמן ולפני שהילדים חשופים אליהם, היא לזהות את המפגעים. גורם מקצועי שהוא מהנדס בטיחות אשר מכיר היטב את התחום הוא הגורם המתאים להשתלב בעבודת הכנת המבנה וסביבתו. התפקיד של המהנדס הוא לבדוק את המבנה, לבחון מקומות אשר יכולים להוות סכנה גם ביום יום וגם בשעת אסון ולתת המלצות כיצד להפוך את המקום לבטיחותי. לאחר מכן, יהיה על האחראיים במקום לתקן את המפגעים השונים ולהיות מוכנים לקראת בדיקת המועצה המקומית וכמובן, לקראת הילדים אשר יגיעו לסביבה מוגנת.

    הסביבה החיצונית של המבנה

    הסביבה החיצונית חייבת להיבחן כפי שהמבנה עצמו נבחן. בטיחות במוסדות חינוך הוא מושג רחב המתייחס לכל מפגע אשר יכול להיות בסביבת הילדים ובחירת הדרך הנכונה להגן עליהם. כל פרט אשר נמצא בסביבה החיצונית של בתי הספר והגנים חייב לעמוד בתקנים המחמירים ולקבל את הילדים בבטחה. בעת ביצוע בדיקות בטיחות בתי ספר, גנים וכן בדיקות בטיחות בקייטנות, יבחן בעל המקצוע אשר מתמחה בתחום הבטיחות את המבנה הסגור שבו יימצאו הילדים ואת הסביבה החיצונית. ההמלצות השונות יינתנו גם עבור שינויים שצריכים להתבצע בחלק החיצוני למבנה כולל דרכי הגישה אל המוסד.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ