לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

אחראי לביקורת על הביצוע

המהות המרכזית של אחראי לביקורת על הביצוע היא לוודא שאינכם חורגים מתוכנית הביצוע של הפרויקט. מדובר על איש מקצוע מנוסה ומיומן, שאמור לוודא שאתם מקפידים על כל ההנחיות ומשתמשים בחומרי הבנייה העומדים בסטנדרטים המתאימים, לצורך ביצוע העבודות השונות בפרויקט. מדובר על מהנדס בניין, אדריכל או הנדסאי, שאמור לבצע ביקורת באתר הבניה, בהתאם למועדים שנקבעו על ידי הוועדה המקומית. במידה והאתר עבר את הביקורת, הוא אמור לאשר את העניין ולחתום על דוח מסודר בנושא. בסופו של יום, אחראי לביקורת על הביצוע הינו סוג של מפקח בנייה, שמומלץ לגייס אותו לתהליך העבודה כבר משלביו הראשוניים של תכנון הפרויקט. מדובר על אדם שמכיר את התחום לעומק, לכן הוא יוכל לתרום המון ידע חיוני, להתנהלות הכוללת באתר.

אחראי לביקורת על הביצוע – מה מעולם לא ידעתם בנושא?

קודם כל, חשוב לציין כי בתקנות התכנון והבניה כתוב באופן מפורש, כי מינוי האחראי לביקורת על הביצוע מהווה תנאי לאישור תחילת העבודות בפרויקט הבנייה. אך כדאי לציין כי אין מדובר כאן על תנאי לקבלת ההיתר, דבר שעלול ליצור בלבול ועיכובים מיותרים במסירת ההיתר. לכן חשוב לשים לכך לב ולהצביע על המחדל, במידת הצורך. מעבר לכך, כדאי לדעת כי ישנם מועדים קבועים, בהם נדרש לבצע ביקורת על הביצוע. יש צורך בשירותיו של אחראי לביקורת על הביצוע במספר מקרים מרכזיים- בזמן סימון קווי בניין, בגמר יסודות בניין, בגמר הקמת שלד ובגמר הבנייה. אחראי לביקורת אמור לדווח על הממצאים שלו תוך חמישה ימים מיום עריכת הביקורת. הוא אמור לציין את השלב שבו נמצאות עבודות הבנייה באתר, המועד הצפוי לסיומו ואישור לכך כי העבודות בוצעו בהתאם לתנאי ההיתר ולתקנות הרלוונטיות. 

החיוניות של אחראי לביקורת על הביצוע

יש לזכור כי כל סוג של פרויקט בנייה זקוק לביקורת, על מנת לוודא כי העבודות מתבצעות בצורה המדויקת והמקצועית ביותר. אך מאחר ומפקחי הבנייה אינם מסוגלים לפקח על העבודות באופן רציף וקבוע, יש צורך באיש מקצוע שייפקח על העבודות במועדים הקריטיים ביותר. תפקידו המרכזי הוא לוודא כי כל העבודות מתבצעות בהתאם לתוכנית העבודה ובהתאם להיתר הבנייה הקיים, תוך כדי הקפדה על כל תקנות הבטיחות הנדרשות. בחלק מהמקרים מהנדס הביצוע ידרוש מהאחראי לביקורת להגיע לאתר לצורך ביצוע ביקורת גם בשלבים נוספים של תהליך הבנייה, על מנת לוודא את האיכות והמקצועיות של העבודה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    אנו בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות נשמח לספק לכם אחראי לביקורת על הביצוע. אנו מחזיקים בוותק ובניסיון של שנים בתחום של ליווי וייעוץ לחברות יזמיות וללקוחות פרטיים בענף הבנייה ונשמח לרתום את כל הידע הרב שצברנו, על מנת לסייע לכם לזרז את תהליך התכנון. אנו מקפידים על שירות מהיר, יעיל ומקצועי לכל אורך הדרך, לצד יחס אישי לכל לקוח. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר!

     

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ